استاندار تهران: با مدیر فاسد شوخی نداریم/ برخی برکنار یا بازداشت شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، دومین جلسه شورای اداری استان تهران (دستگاه های اجرایی) عصر دوشنبه به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران در سالن شهدای مدافعان حرم برگزار شد.

در جلسه قبل مدیر کل استاندارد، مدیر کل ثبت اسناد تهران، مدیر شرکت آبفای روستایی، مدیرکل تعزیرات تهران و مدیرکل فرودگاه های استان غیبت داشتند.

در این جلسه استاندار تهران گفت: چهارماه از سال ۹۶ گذشت که مهمترین رخداد انتخابات بود. در انتخابات بحث های زیادی شد و بعد انتخابات برنده انتخابات دنبال کابینه توانمند خواهد بود و بقیه هم باید کمک کنند.

هاشمی گفت: تا لحظه ای که مدیر هستید باید خدمت کنید آن دنیا باید پاسخ دهید. در ذهنتان خطور نکند که هستید یا نیستید چون حق نداریم حقوق مردم را زیر پا بذاریم. من ذکر و خیر مدیران تهران را کردم که بودجه خاصی به شما ندادیم و انصافا خوب کار کردید. رتبه های شما در کشور نشان دهنده آن هست.

استاندار تهران گفت: دستگاه های اجرایی و فرمانداران و استانداری تهران انسجام خوبی دارد. در کار نظم و تعامل و همکاری و اعتماد باشد کار درست انجام می شود.

وی گفت: مدیری در تهران مسایل مالی و اخلاقی داشته باشد شدیدا برخورد می شود. ما شوخی نداریم. برخی هم شناسایی و برکنار یا بازداشت شدند.

استاندار به فرماندارن تهران دستور داد با سرمایه گذاران همکاری و تعامل کنند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false