اتوبوس دانش آموزان فرزانه واژگون شد/ 11 کشته و 33 زخمی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب خبر داد که طی آن 11 تن کشته و 33 تن زخمی شدند و گفت:  این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب – بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد و پس از دریافت گزارش بلافاصله تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 این حادثه متاسفانه منجر به کشته شدن ۱۱ نفر شد، و ۳۳ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند. متاسفانه حال ۱۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

حسن فیاض‌پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در این باره گفت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان استان هرمزگان حوالی ساعت 4 صبح امروز در حوالی جنت‌شهر در روستای قلعه رستاق داراب واژگون شده است. هم‌اکنون سه فروند بالگرد از شهرهای شیراز، جهرم و لار به داراب اعزام و سه مصدوم بدحال به بیمارستان‌های شیراز منتقل شده‌اند.

گفتنی است، دانش‌آموزان حادثه دیده برای حضور در اردوی فرزانگان قرار بود به شهرستان داراب عزیمت کنند، اما خواب آلودگی راننده سبب واژگونی اتوبوس شد و راننده اتوبوس در این حادثه در دم جان باخته است.

همچنین معاون درمان علوم پزشکی شیراز به همراه مسئولان آموزش و پرورش به داراب عزیمت کرده‌اند تا مسائل مرتبط با دانش‌آموزان حادثه دیده را پیگیری کنند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false