آمار روزانه موشک‌های شلیکی به اسرائیل - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، منابع اسرائیلی اظهار کردند: با تجاوز این رژیم به لبنان حزب الله توانایی شلیک دست کم ۴ هزار موشک در روز را به اراضی اشغالی دارد و طبق این گزارش روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی نوشت: موشک هایی که حزب الله استفاده می کند هم دارای بیشترین دقت در هدف گیری و قدرت تخریب اهداف تعیین شده می شود.
 
بر اساس این خبر، این روزنامه نوشت که با توجه به توانایی حزب الله سرزمینهای اشغالی فلسطینی در ساعت هدف حداقل ۱۵۰ موشک سنگین قرار می گیرد و حسب برآوردهای اولیه سازمانهای اطلاعات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی موشک های حزب الله از نظر جغرافیایی سراسر سرزمینهای اشغالی فلسطین را پوشش می دهد.
 
جبهه داخلی این رژیم برابر موشک های حزب الله توانایی مقاومت ندارد و نسبت به آنچه عدم درک وزیران رژیم صهیونیستی در قبال این موضوع خواند مورد انتقاد قرار گرفت و به نوشته این روزنامه ضعف روحیه جبهه داخلی بر روحیه جبهه نبرد هم تاثیر منفی می گذارد. تعداد و شدت حملات موشکی حزب الله در جنگ آینده در حالی کم می شود که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بتواند اهداف زیادی را بطور موفقیت آمیز بمباران نماید و نیروی زمینی این رژیم هم وارد خاک لبنان شود.
 
به گزارش جامعه خبر، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به تازگی اعتراف نمود که با وقوع جنگ ۳۰ درصد از ساکنان مناطق شمالی اشغالی برای پناه گرفتن هیچ جایی ندارند.
 
جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false