آل‌سعود هیزم‌ آتش آمریکا را فراهم می کند/ملت ایران به رهبر لبیک گفتند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه گفت: در این شبها شیطان زنجیر شده است و قدرت نفوذ آن بسیار کم می شود.  شب قدر شب سلام و استغفار است و سبب دفع شیاطین می شود.

بر اساس این خبر، وی گفت: امام در آن روزگار اسم و رسم اسلام را به دنیا ارائه کرد. البته یک گوشه از اسلام توسط امام خمینی(ره) ارائه شد و حقیقت اسلام را امام زمان (عج) ارائه می کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت تاکید کرد: بحمدالله ملت قدرشناس با فهم بالای خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و به منویات ایشان جامه عمل پوشاندند.

امامی کاشانی با بیان اینکه چرا ترامپ باید به خاور میانه بیاید و پس از بازگشت خود بگوید ما رفتیم صدها میلیارد دلار از خاورمیانه به آمریکا برگرداندیم، تصریح کرد: آمریکا این پول و مال ملت مسلمان را دزدید و غارت کرد، اینها مال حاکم سعودی نبود حاکم سعودی نوکر آمریکاست.

وی ادامه داد: نمی‌توان با ترامپ و آمریکا همراه شد چراکه آنها دنیا را غارت می‌کنند و عراق و سوریه و یمن و فلسطین را با جریان هایی مثل داعش به آتش کشیدند و هیزم آن را هم سعودی‌ها فراهم کردند.

امام جمعه تهران افزود: حکام آل سعود امروز بی‌آبروتر از گذشته شده‌اند و هر کس با طناب پوسیده آنها به چاه برود به سرنوشت آنها دچار می‌شود.

به گزارش جامعه خبر، امامی کاشانی گفت: سنای آمریکا برای برهم زدن ثبات ایران اقدام می کنند در حالی که در چهل سال گذشته ثابت شده که با حضور ملت ایران هرگز راه به جایی نبرده اند و نمی برند.  باید همه در کنار هم به رفع معضلات کشور توجه نماییم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false