«آقای فتاح» راه را اشتباه نروید اخوی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/یادداشت روز/ یادم هست در یک مراسم آقا پرویز فتاح وزیر نیرو و سپاهی دیروز پشت تریبون قرارگرفت و چشمانش را پر از اشک کرد و گفت: خدایا چرا؟ این بار سنگین مسئولیت سنگین است برای من … این نوع مظلوم نمایی ها ابراز ضعف کردن کمی از این چهره انقلابی بعید بود و از همان روز دیدگاهم کمی در مورد او تغییر کرد.

حالا کاری به اقدامات و عملکرد او در این چندین ماه و سال ندارم اما سجده کردن جلوی دوربین در برنامه ماه عسل اوج مظلوم نمایی و اقدامات پوپولیستی به سبک احمدی نژاد بود.

اما شنیدم که با همراه اول قرارداد منعقد کرده و اعلام کرده می خواهد خیریه همراه اول بزند؟! یا هرچی … این دیگر از اون اقدامات مسخره ای بود که به اعتقاد من باید یک نفر جلوی این جناب خان را بگیرد.

عزیزم … فتاح جان شما اگر طرح و ایده دارید بهتر است روی خیریه ها انجام دهید. این هم موسسه خیریه در کشور داریم که قطعا بسیاری از آنها اقداماتشان بهتر از کمیته امداد است که با مستمری بخور و نمیر تکلیف مددجو را مشخص نمی کند است. 

جالب تر اینکه سازمان بهزیستی هم که در این سالهای اخبار شکنجه و سگ درمانی و تجاوز به دختران مراکزش رسانه ای شده ایده ایجاد خیریه و جمع کردن صدقات در سر دارد.

جناب آقای فتاح در نشستی خبری یک بار برای روشن شدن افکار مردم میزان درآمد از صندوق های صدقات در داخل و خارج کشور و هزینه ساخت و نگهداری صندوق های صدقات و نحوه کار با پیمانکارانی که صدقات را جمع می کنند را رسانه ای کنید. در ضمن یادتان نرود که هدف اصلی شما توانمند سازی کامل یک خانواده نیازمند است که یعنی باید زیرساخت لازم را برای این خانواده ها فراهم کنید.

تولید خیریه و کاسه گدایی دست گرفتن که هر فردی می تواند مدیریت کند. کمیته امداد چند کارخانه و کارگاه و شرکت بزرگ بازرگانی و تولیدی دارد تا از این راه کسب درآمد و سرمایه کند؟ آیا مددجویان امداد و این نوع خدمات رسانی راضی هستند؟

یادتان رفته عکس بچه های مردم را کف خیابان حراج می کردید که مثلا در طرح ایتام و غیره پول از مردم جمع کنید. این حقوق شهروندی ایرانیان است؟ 

جناب آقای فتاح راهکاری داشته باشید تا آبروی خانواده تحت پوشش امداد حفظ شود. این تیمی که من کنار شما می بینم چنین تصوری ندارند و همان سبک دوران انواری پیش می رود.

کمیته امداد نیاز به حضور جوانان نخبه و ایده پرداز دارد تا میلیاردها بودجه به درستی مصرف و توزیع شود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false