آغاز همکاری منطقه‌آزاد قشم و سازمان محیط‌زیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حمیدرضا مومنی پس از امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه کاهش اثرات نامطلوب فعالیت های توسعه ای و ایجاد بستر مناسب همکاری جهت ارتقاء وضعیت محیط زیست قشم است.

بر اساس این خبر، رئیس هیات مدیره منطقه آزاد قشم گفت: بخش ویژه محیط زیست در قشم، مشارکت در تدوین طرح پایش محیط زیست، همکاری در ترویج فرهنگ دریاسالاری، تدوین برنامه تجهیز واحدهای بزرگ صنعتی، شناسایی قابلیت ها و ترغیب سرمایه گذاری های زیست محیطی داخلی و خارجی، مشارکت در ارتقاء کیفیت محیط زیست و احیاء و بازسازی زیستگاه ها بخشی از اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

مومنی تاکید کرد: مساعدت در تهیه ضوابط و مقررات استقرار صنایع، زون بندی مناطق، نظارت بر واحدهای HSE صنایع مستقر در منطقه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، نظارت بر حسن اجرای قوانین محیط زیستی در منطقه آزاد قشم، مساعدت در پهنه بندی جنگل های حرای قشم هم بخشی از اقدامات این تفاهم نامه است.   جهانی شدن تنها ژئوپارک خاور میانه در قشم یک اقدام مهم بین المللی است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: ۵ پتروشیمی و ۴ پالایشگاه در منطقه آزاد قشم فعالیت می کنند و برای هیچ اقدام مخرب یا آلوده کننده محیط زیست در هیچ حوزه ای مجوز فعالیت صادر نمی کند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false