سکوت مدیران و رسانه های شهرستان «ری» در اقدامات مبارزه با فساد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سکوت مدیران و رسانه های شهرستان «ری» در اقدامات مبارزه با فساد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: برای نخستین بار در شهرستان ری یک رسانه ضدفساد فعال شده و در یک سال گذشته اقدامات قابل قبولی را در مانع زدایی ها و مبارزه با فساد انجام داده است. فعالیت خبری کانال (خبرنگارضدفساد) و هفته نامه مهرتابان و پایگاه خبری جامعه خبر به سردبیری سید هادی کسایی زاده دست بسیاری از مفسدان و باجگیران را رو کرد و صدای مردم برای نخستین بار در این شهرستان شنیده شد.

در کنار این اقدامات قاضی محمدرضا ساری به نمایندگی از مجموعه دادگاه کهریزک یکه تاز احقاق حقوق عامه شد و در بلوای تاسف بار فساد انتخاباتی در کهریزک و باقرشهر توانست بدون حمایت بسیاری از آقایان مفسدان را شناسایی و پرونده را به سرانجام برساند.

***بیشتر بخوانید

وقتی رسانه گره کور یک پرونده را باز می کند| خبرخوش به اعضای تعاونی مسکن باقرشهر

خروج ۵ کارمند از دهیاری فیروزآباد!

دولت به حجامت سرمایه انسانی و قوانین نیاز دارد

افشاگری شهردار سابق باقرشهر علیه شورای شهر!

شماره ۲۳۶ هفته نامه مهرتابان منتشر شد

فرمانداری توپ را به زمین هیات نظارت شوت کرد!

همزمان با پرونده فساد انتخاباتی دادگاه کهریزک وارد بررسی پرونده تعاونی مسکن باقرشهر با حضور قاضی نامدار و قاضی یزدی شد که در نهایت این پرونده به سرانجام رسید که صدها نفر به حق و حقوشان دست یافتند.

قاضی محمدرضا ساری که مسئولیت احقاق حقوق عامه را هم برعهده دارد پس از رسانه ای شدن موج گسترده از ساخت و ساز غیرمجاز از سوی خبرنگار ضدفساد همراه با حضور پررنگ پلیس ویژه امنیت اقتصادی شهرستان ری وارد خطرناک ترین مافیای شهر شد و با دستگیری سرکرده های این فساد تصویر دیگری از اقتدار دستگاه قضایی و پلیس را به رخ کشیدند.

در این میان افراد زیادی هم قربانی شدند. سید هادی کسایی زاده خبرنگارضدفساد با شکایت فرمانداری ری و بخشداری قلعه نو، اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری و برخی افراد بازداشت و زندانی شد و این رخداد تا مدتی مانع فعالیت ضدفساد او شد و تمام خانواده و زمان و حتی معیشت او تحت الشعاع قرارگرفت. همچنین علیرضا افشار بازرس ویژه بخشداری کهریزک که پیش از این بازرس اتاق اصناف بود و به دلیل افشای تخلفات انبارها از این مجموعه خارج شده بود این بار با فشار آقایان از بخشداری خارج شد تا مانع اقدامات ضدفساد او شوند.

حالا چند سوال مهم مطرح می شود که نیاز است تا دفتر مقام معظم رهبری، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و سایردستگاه ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

الف) چرا هیچ رسانه و خبرنگاری در شهرستان ری اخبار مبارزه با فساد گسترده انتخاباتی و ساخت و سازغیرمجاز را پوشش خبری ندادند؟

ب) چرا فرمانداری شهرستان ری رسما حمایت خود را از اقدامات خبرنگار ضدفساد و دادگاه کهریزک و پلیس امنیت اقتصادی برای مردم اعلام نکرد؟

ج) چرا در سال مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری با اقدامات مبارزه با فساد به هر نحوی مقابله می شود؟

پاسخ به این سوالات را شاید پس از انتصاب استاندار جدید تهران و تغییرات گسترده دولت جدید دریافت کرد. با این حال این سکوت و بایکوت خبری جای شائبه های زیادی دارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false