خروج ۵ کارمند از دهیاری فیروزآباد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خروج ۵ کارمند از دهیاری فیروزآباد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: پس از حاشیه های انتخاباتی در شهرستان ری به ویژه در کهریزک و باقرشهر که موجب دستگیری و بازجویی بیش از ۴۰ نفر شد در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ فردی به نام حسن انصاری که دهیار روستای فیروز آباد از توابع بخش قلعه نو است ۵ کارمند این دهیاری را تعدیل کرد.

محمدرضا اسماعیلی با ۱۲ سال سابقه و مسئول گشت ساختمان، محمد حسنی با ۸ سال سابقه مسئول دفتر حقوقی، علی احمدی با ۲ سال سابقه دفترفنی، مریم سلطانی با ۷ سال سابقه و مسئول دبیرخانه و سید حسین مظلوم با ۹ سال سابقه در خدمات شهری ۵ کارمند تعدیلی این روستا را تشکیل می دهند.

این تعدیل در حالی است که منابع آگاه اعلام کردند که ۵ نیروی جدید وارد دهیاری فیروآباد شدند اما هیچ مستنداتی مبنی بر اینکه آیا این استخدام قانونی بوده یا مصوبه شورا داشته یا نه هنوز به دست خبرنگار ضدفساد نرسیده است.

دهیار فیروزآباد (حسن انصاری) پیش از این از عوامل ستاد انتخابات دکتر علیجانی (کاندیدای سابق مجلس) بود که پس از انتخابات در دفتر این کاندیدا مشغول به کار شد. علیجانی از نیروی های اصلاح طلب شهرستان ری بود که با رای اعضای هسته مرکزی اصلاحات ری در لیست امید جای گرفت و وارد مجلس شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false