روایت اخراج خبرنگار از هتل کرامت ری! | چرا این هتل امنیتی برخورد کرد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
روایت اخراج خبرنگار از هتل کرامت ری! | چرا این هتل امنیتی برخورد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: وقتی نقد تندی در مورد خدمات هتل کرامت ری منتشر کردم به بهانه رزرو کل هتل از سوی عزاداران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با من تماس گرفتند که باید هتل را ترک کنید؛ مهمان داریم؛

 

بیشتر بخوانید| گزارش های سید هادی کسایی زاده در مورد مشکلات هتل کرامت ری

هتل بی کرامت ری| زندگی ۴۸ ساعته یک خبرنگار در نخستین هتل شهرری

گزارش دوم خبرنگار | چرا در هتل کرامت ری خوش نمی گذرد؟

 

من در پاسخ گفتم برای کار و نگارش مطلب به هتل آمدم و هنوز کارم تمام نشده و فعلا می مانم.

خدمه هتل گفتند اتاق شما برای گروهی که برای مراسم ارتحال می آیند نیاز است. در پاسخ گفتم: شخصیت من و ارزش انسانی و کرامت من بعنوان یک مسافر و شهروند و حقوق شهروندی از مراسم شما بیشتر است و حق ندارید به بهانه ارتحال امام خمینی(ره) که دو هفته دیگر برگزار می شود و اصلا مشخص نیست شما راست می گوئید من را اخراج کنید. این کارها بازی سیاسی و سوء استفاده از نام امام(ره)است. دلیلش هم آن است که من شما را نقد کردم!

آنها مدتی  بعد برق اتاق من را قطع کردند در حالی که کل محله برق داشت تا به نوعی من را با فشار خارج کنند. (چون خانه ما کنار هتل است و می دانم همه برق داشتند)

پس از خروج از اتاق در حالی که بخشی از وسایل من جا مانده بود کارت ورود به اتاق ۴۰۸ غیرفعال شد که شائبه امنیتی بودن مکان را تداعی می کند.

پس از خروج از هتل یکی از افراد که مدعی بود فرزند عضو هیات مدیره است با ظاهری حق به جانب و در حالی که ۱۵ سالی از من کوچکتر بود من را فردی ضد ارزش های انقلاب خطاب کرد و گفت این هتل برای حرم سیدالکریم ع است و ما صدای شما را ضبط کردیم که به آرمان های امام خمینی(ره) توهین کردید. که البته ضبط صدا بدون مجوز نقض حریم خصوصی مسافر است. مسافر به هتل اعتماد دارد و نباید به هیچ عنوان آسایش او خدشه وارد شود. (لحن و ادبیات او را میتوان از دوربین های مداربسته لابی هتل از سوی دادستان ری پیگیری کرد)

آنها بابت انتقاد و انتشار گزارش من آنقدر عصبانی و کلافه بودند که با دستپاچگی اعلام کردند که از سوی هیات مدیره ورود شما به هتل کرامت ری ممنوع شده است و شما چک اوت شده اید! البته فکر کنم از هتلداری فقط همین چک اوت را بلد بودند چون تصاویر و فیلم ها چیز دیگری نشان می دهد!

سید هادی کسایی زاده نوشت: وقتی تیم اقتصادی حرم سیدالکریم ع وارد هتلداری و کاری که سر رشته ندارد می شوند مکان عمومی هتل را محل قلمرو خود محسوب می کنند و به گفته خودشان فقط افراد مورد تایید حق ورود دارند. گفتند تو چرا نوشتی نیروها تخصص ندارند؟ چرا این را نوشتی و چرا آن را نوشتی؟ در حالی که انتقاد وظیفه یک خبرنگار است و آنها حق تفتیش عقاید افراد را در اتاق استراحت مسافر ندارند.

این بزرگترین فاجعه هتلداری در کشور است‌. من همچنان اصرار دارم کار هتل کرامت ری غیرقانونی و غیراخلاقی و غیرحرفه ای با من بعنوان مسافر برخورد کرده است.

اما شائبه دیگر که به نظرم می رسد فشار برخی نهادها و چهره هاست تا فضا را برای کار خبرنگاری ضدفساد در شهرستان ری تنگ تر کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false