تعمیرات گاز رومیزی اخوان به صورت حرفه ای و تخصصی  - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تعمیرات گاز رومیزی اخوان به صورت حرفه ای و تخصصی 

تعمیرات گاز رومیزی اخوان : گاز رومیزی اخوان یکی از پر طرفدار ترین گاز های رومیزی در ایران میباشد . که بسیاری از مردم در آشپزخانه های خود از گاز های رومیزی اخوان استفاده میکنند .

گاز های رومیزی اخوان هم مانند سایر برند ها دچار یکسری ایرادات متداول میشود که در این مقاله سعی داریم تا در مورد ایراداتی که ممکن است برای گاز رومیزی اخوان پیش بی آید برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

شما عزیزان در صورت بروز هر نوع مشکل در گاز رومیزی اخوان خود میتوانید با شرکت آریا 2020که تعمیرات گاز رومیزی اخوان را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میدهد در تماس باشید .

لازم به ذکر است که تعمیرات گاز رومیزی اخوان شما در همان محل شما انجام میشود و نیازی به بردن گاز شما برای تعمیر گاز رومیزی اخوان به شرکت نیست .

در این مقاله سعی داریم تا در مورد ایراداتی که ممکن است برای گاز رومیزی اخوان به وجود بی آید مواردی را برای شما عزیزان شرح دهیم . در این مقاله همراه ما باشید .

 

تعمیرات گاز رومیزی اخوان به چه صورت است ؟ 

 

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم گاز رومیزی اخوان یکی از محبوب ترین گاز های رومیزی در بین ایرانی ها میباشد . اما در این بخش سعی داریم تا به شما عزیزان بگوییم که تعمیرات گاز رومیزی اخوان به چه صورت است .

در این بخش قرار است با مبحث تعمیر گاز رومیزی اخوان آشنا شویم  اما قبل از اینکه بخواهیم در مورد تعمیرات گاز رومیزی اخوان  صحبت کنیم. باید با این مدل از اجاق گازها که بسیار جدید و پیشرفته هستند، آشنا شویم.

اولین موضوع مهم این است، که برخی اجاق گاز رومیزی را با اجاق گاز توکار یکی میدانند.که این موضوع کاملا اشتباه است.

زیرا اجاق گاز رومیزی بر روی سطح و کابینت قرار میگیرد و تعمیرات گاز رومیزی اخوان منظور این است. در صورتی که گاز توکار را درون سطح کابینت قرار میدهند. طراحی و ساخت این مدل از اجاق گازها که در مورد تعمیر گاز رومیزی اخوان خواهیم گفت از 2 شعله تا 5 شعله می باشد.

تعمیرات گاز رومیزی : به صورت کلی اجاق گازها را به چهار دسته تقسیم میکنند. که شامل: اجاق گاز طرح فر، اجاق گاز فردار، اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز توکار است. اجاق گازهای موجود در بازار و فروشگاه های ایران هم مدل های خارجی دارند و هم مدل های ایرانی .

تعمیر گاز رومیزی : که ما قصد داریم در مورد تک تک این مدل ها توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. پس در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید. شما می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید .

لارم به ذکر است که به شما عزیزان بگوییم شرکت آریا2020 تعمیرات گاز رومیزی اخوان را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میدهد و شما عزیزان برای تعمیر گاز رومیزی اخوان خود میتوانید با شرکت آریا2020 در تماس باشید .

تعمیرات گاز رومیزی اخوان : همچنین لازم به ذکر است مشاوره های ما برای تعمیر گاز رومیزی در مجموعه آریا 2020 کاملا رایگان می باشد.

همانطور که میدانید گاز ها یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای میباشد و هر خانه  ای که آشپز خانه دارد گاز هم دارد که این گاز ها گاهی دچار ایراد میشود که باید برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهیم .

این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که شرکت آریا 2020 دارای نمایندگی تعمیرات گاز رومیزی اخوان ،نمایندگی تعمیر گاز رومیزی کن ، نمایندگی تعمیر گاز رومیزی رومانزو و … میباشد . و به صورت حرفه ای آماده ارائه خدمات تعمیر گاز رومیزی اخوان ، تعمیر گاز رومیزی به شما عزیزان میباشد .

شما عزیزان در صورت مشاهده بروز مشکلاتی در گاز رومیزی خود میتوانید با شرکت آریا 2020 که دارای رسمی ترین نمایندگی تعمیر گاز رومیزی است تماس بگیرید تا تعمیرات گاز رومیزی اخوان شما و یا هر برند دیگری را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

خدمات شرکت آریا 2020 به شرح ذیل است :

تعمیر گاز رومیزی

تعمیر فر

تعمیر هود

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات تعمیرات خود هم اکنون از طریق شماره های تماس مشخص شده با آریا 2020 تماس حاصل نمایید برای دسترسی راحت تر به ما می توانید با دنبال کردن مطالب ما در این  سایت تمامی اطلاعات خود را کامل کنید.

 

ایرادات متداول در گاز های رومیزی اخوان 

 

گاز های رومیزی همانطور که میدانید بعداز مدتی دچار یکسری ایردات متداولی میشود . این ایرادات در همه ی برند های گاز رایج است و تنها مختص یک برند نیست .

شما عزیزان در صورت بروز این مشکل در گاز رومیزی اخوان خود میتوانید با شرکت آریا2020 که تعمیرات گاز رومیزی اخوان را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میدهد در ارتباط باشید .

1- آیا فندک گاز رومیزی اخوان شما کار نمی کند؟

آریا 2020 به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تعمیرات گاز رومیزی اخوان در صورت بروز این اتفاق به شما توصیه می کند برای راحتی بیشتر خود و انجام خدمات تعمیر گاز رومیزی اخوان با کارشناسان و مشاوران این مجموعه از طریق شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.  به این حالت و این ایراد به اصطلاح جرقه نزدن گاز نیز می گویند. زمانی که این مشکل به وجود می آید شما برای روشن کردن گاز به فندک و یا کبریت نیاز مند می شوید.

عدم رفع این ایراد نمی تواند به اجاق گاز شما صدمات بیشتری بزند ولیکن شما از یک امکان ساده برای روشن سازی اجاق گاز خود محروم می شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما برای رفع این مشکل با کاشناسان ما در تماس باشید.

شعله های گاز رومیزی اخوان  شما زرد می سوزد؟

قبل از پرداختن به بحث ایراد زرد سوختن شعله ها خدمت شما عزیزان بگوییم که شرکت آریا 2020 دارای رسمی ترین نمایندگی تعمیر گاز رومیزی اخوان ، نمایندگی تعمیر گاز رومیزی کن ، نمایندگی تعمیر گاز رومیزی رومانزو و … میباشد و این شرکت با داشتن کادری مجرب و بلده کار آماده ارائه خدمات تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز رومیزی به شما عزیزان میباشد .

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد زرد سوختن شعله گاز با شما عزیزان صحبت کنیم . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

متاسفانه این موضوع یکی از رایج ترین مشکلاتی است که معمولا رخ می دهد. این یک نشانه است. یک نشانه برای آنکه به شما بگوید که در اطراف شعله اکسیژن کافی وجود ندارد. علت اصلی زرد سوزی شعله دقیقا همین است. بسیار خوب عیب یابی به راحتی انجام شد. در نتیجه باید اقداماتی که موجب رسیدن اکسیژن به شعله می شود را انجام داد.

زمانی که این مشکل به وجود می آید احتراق یا سوخت به صورت کامل انجام نمی شود. به همین دلیل به آن احتراق ناقص نیز گفته می شود. باید هر چه سریع تر برای رفع آن اقدام کرد. چرا که بخشی از گار در این حالت به هدر می رود. باید مانع از این هدر رفت انرژی شد. البته که این موضوع خطرات جانبی بیشتری از آنچه که فکر می کنید در پی دارد.

چرا که به جای سوختن انرژی گازی در حال تولید شدن و پخش شدن در فضا می شود که موجب می گردد در بلند مدت سلامتی انسان های اطراف به خطر بیفتد. دچار گاز گرفتگی شوند.

به همین دلیل باید حتما برای رفع این مشکل اقدام کرد. آریا 2020 مرکز تخصصی تعمیر گاز رومیزی اخوان در سعادت آباد هم اکنون آماده است تا در صورت بروز این مشکل در اجاق گاز های شما خدمات تعمیرات خود را به صورت شبانه روزی به شما عزیزان ارائه دهد.

آیا شعله اجاق گاز رومیزی اخوان شما دیر روشن می شود ؟

این هم یک نشانه است برای آنکه به شما بگوید به احتمال زیاد ترموکوپل گاز شما با مشکلاتی رو به است. البته که دلایل دیگری نیز می تواند داشته باشد. با توجه به هزینه های نسبتا بالایی که برای تعویض ترموکوپل وجود دارد آریا 2020 مرکز تخصصی تعمیر گاز رومیزی اخوان در سعادت آباد در ابتدا سیم های رابط و همچنین بوبین ها را به طور دقیق چک و بررسی می کند.

اگر ایراد از این بخش ها باشد و ترموکوپل سالم باشد. شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به رفع این ایراد اقدام کنید. به همین دلیل ما در ابتدا به بررسی ایراداتی می پردازیم که کی می تواند موجب این مسئله ود. در نهیات اگر بوبین و سیم ها در شرایط کاملا سالمی باشد به ناچار برای رفع این ایراد باید به سراغ ترموکوپل رفت و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

اجاق گاز دائم کلیک میکند به چه علت

1- درپوش مشعل را تنظیم نمایید.

2- مشعل ها را خشک کنید.

3- چربی ها و مواد غذایی  بر روی مشعل ها را تمیز کنید.

4- جرقه زن دچار مشکل شده است.

5- ماژول جرقه زن خراب شده است.

شعله های گاز به چه علت دود میزند

1- مشعل ها کثیف است.
در صورت تجمع چربی ها و مواد غذایی باقی مانده در مشعل، این مواد سوخته و دود ایجاد می کنند.

2- جرقه زن و یا سوکت‌های متصل به آن خراب شده است.
دود ایجادشده توسط مشعل می تواند نشان دهنده معیوب بودن اجزای مشعل باشد.

علت ناهنجاری صدا در اجاق گاز

اگر اجاق گاز شما سروصدای غیرمعمولی ایجاد می کند، احتمالاً این امر نشان دهنده ورود بیش از حد هوا و یا سوخت است (نسبت سوخت و هوا نامناسب است). جهت رفع این عیب شاتر هوا (قطعه ای جهت تنظیم هوای ورودی به مشعل) را تنظیم نمایید. این قطعه در زیر مشعل ها قرار گرفته است. در صورت مشاهده این عیب همچنین احتمال بروز مشکل در سیستم جرقه زن وجود دارد.

شما عزیزان در صورت مشاهده بروز هر کدام از این مشکلات میتوانید با شرکت آریا 2020 در تماس باشید . شرکت آریا 2020 دارای رسمی ترین نمایندگی تعمیر گاز رومیزی اخوان ، نمایندگی تعمیر گاز رومیزی کن، نمایندگی تعمیر گاز رومیزی رومانزو و … میباشد . و با داشتن کادری با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمات تعمیر گازرومیزی اخوان ، تعمیر گاز رومیزی به شما عزیزان میباشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false