حکم زاکانی بسیجی؛ اصلاح طلب هوادار خاتمی شهردار منطقه ۱۸ تهران شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حکم زاکانی بسیجی؛ اصلاح طلب هوادار خاتمی شهردار منطقه ۱۸ تهران شد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی یعقوب هوشیار را بعنوان شهردار منطقه ۱۸ تهران (محلات خلیج فارس شمالی و جنوبی، نوروزآباد، شادآباد، کوی ۱۷ شهریور یا(کوی مهرزاد)، سعیدآباد، شمس‌آباد، تولیددارو، شهرک ولی‌عصر شمالی و جنوبی (شهرک ولیعهد سابق)، یافت آباد شمالی و جنوبی (تهرانیه)، ابراهیم‌آباد، ارشد آباد، ترک آباد، عرب آباد، شهرک قائم،شهرک صادقیه، شهرک صاحب الزمان، شهرک مسلمین، بهداشت، شهرک امام خمینی، بازار آهن، گلدسته، شهرک دانش و کوی فردوس) منصوب کرد.

مسعود پزشکیان و یعقوب هوشیار دو اصلاح طلب حامی خاتمی در شهر تبریز در سال ۱۳۹۸ برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی وارد میدان رقابت شدند که البته به دلایلی هر دو اصلاح طلب تبریزی رد صلاحیت شدند. او همچنین  چندی قبل هم کاندیدای شهرداری تبریز بود که بعد از ارائه برنامه های خود در صحن علنی شورای شهر، نتوانست اعتماد این شورا را به خود جلب کند و باز هم نمایندگان مردم به او رای اعتماد ندادند.

گفته می شود به دلیل قرابت او با یکی از نمایندگان مجلس و برخی موارد زاکانی مجبور به این انتصاب سیاسی شده است. هوشیار در کارنامه خود فقط شهرداری یکی از مناطق تبریز را دارد و ۲ نوبت برای شهرداری تبریز ناکام مانده و رای اعتماد نیاورده است.

البته دسته گل های زاکانی فقط به این مورد منتهی نمی شود بلکه انتصاب شهردار منطقه ۸ تهران هم خالی از اشکال نیست. فاطمه تنهایی خبرنگار حق التحریر چند رسانه در حالی شهردار منطقه ۸ تهران شده که بیش از این در دوره شهرداری محمد باقرقالیباف دفتر دار همسر آقای شهردار بود. او هیچ سابقه مدیریتی مرتبط با شهرداری و هیچ تجربه مدیریتی در این حوزه ندارد و این انتصاب کاملا سیاسی بوده است.

هرچند که گاف انتصاب داماد زاکانی بعنوان مشاور شهردار ماهیت عدم تسلط و بی برنامه گی شهردار تهران را نشان داد اما سایت جهان نیوز منتصب به شهردار تهران برای حمایت از زاکانی این روزها دست و پای عجیبی می زند. باید این حقیقت را قبول کرد که انتصاب زاکانی بعنوان شهردار تهران یک انتصاب سیاسی بود چراکه او هیچ تخصصی در مدیریت جهادی و اجرایی و شهرداری ندارد و مردم پایتخت همچنان مجبورند شهرداران تحمیلی را تحمل کنند و هیچ اختیاری برای انتخاب شهردار ندارند. این ماجرا را در دور قبل هم شاهد بودیم که اصلاح طلبان محسن هاشمی را قربانی کردند تا گزینه سیاسی خود بر مستند شهرداری تکیه زدند و نتیجه آن هم توقف تهران بود.

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false