کدخدایی: انتخابات 96 ریاست جمهوری الکترونیکی نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر امروز با رسانه ها نشست خبری برگزار کرد که محور مهم ترین سخنان درباره انتخابات بود و به شرح زیر است:

* موضوع تفسیر «رجل سیاسی و مدیر و مدبر» از سوی شورای نگهبان با گذشت بیش از ۳ ماه از فراخوان این شورا از صاحبنظران، شورای نگهبان تاکنون درگیر بررسی برنامه ششم توسعه بوده، اما همزمان کار کارشناسی در پژوهشکده شورای نگهبان ادامه داشته و امروز صبح هم جلسه داشتیم.

* قانون فعلی همان قانون گذشته است، فعلا هیچ ساز و کار قانونی برای رصد این تحرکات نداریم، اما اگر این گزارش ها در موقع بررسی صلاحیت ها به دست ما برسد، مورد توجه قرار می گیرد.

* الکترونیکی برگزار شدن یا نشدن انتخابات سال آینده نیازمند تامین شرایط لازم به ویژه در زمینه امنیتی است و تاکنون هم پیرو آخرین مکاتباتی که با وزارت کشور داشته ایم، هنوز جوابی دریافت نکرده ایم، نسبت به انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی نمانده و بعید می دانم الکترونیکی برگزار شدن انتخابات به انتخابات ریاست جمهوری برسد.

* تصمیمات جدید اتخاذ شده برای نظارت شورای نگهبان بر عملکرد نمایندگان مجلس، فعلا در سیاست های کلی انتخابات آمده و تا زمانی که تبدیل به قانون نشود نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

 

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false