ddddddddddddddddddddd - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

 

 

 

 

فرهاد تجری در گفتگو با سید هادی کسایی زاده خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در مورد پرونده شکایت کانون سردفتران از پلیس گفت: در جلسه کمیسیون اصل 90 روز یکشنبه که پیرو چندین جلسه با مرکز پژوهش ها و کانون سردفتران و پلیس برگزار شد تمامی اسناد و مدارک شکایت کانون سردفتران علیه پلیس راهور (تشویق پلیس برای عدم مراجعه مردم به دفترخانه ها برای نقل و انتقال خودرو) مورد بررسی قرارگرفت.

وی افزود: تبادل نظر میان اعضا انجام شد و تمام اعضا به اتفاق قانونی بودن نقل و انتقال خودرو در دفترخانه ها را رای دادند. این مصوبه از این سو لازم الاجرا است که کمیسیون اصل 90 بر اساس قانون مرجه رسیدگی به شکایات طرز کار دستگاه ها و قوای سه گانه است.

تجری گفت: این رای کمیسیون اصل 90 دیگر نیاز به تائید و مصوبه مجلس ندارد و این رای لازم الاجراست.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: چون اقدام پلیس راهور برای تشویق مردم به عدم مراجعه به دفترخانه ها سوء نیتی نداشته فعلا از پیگیری قضایی خود داری کردیم و اگر بفهمیم که پلیس دارد تخلف می کند پرونده را به مراجع قضایی معرفی می کنیم.

پلیس برگ مالکیت خودرو را برگ مالکیت خودرو می داند که این برخلاف قانون است. این در حالی است که امروز پلیس بعلاوه 10 و شرکت رهگشا که مصوبه قانونی مجلس ندارند متولی جایگاه رسمی دفترخانه ها شدند. حالا اگر این شرکت ورشکسته شوند مردم باید چه کنند؟

فرهاد تجری گفت: کانون سردفتران هم رسمیت قانونی و هم تکلیف قانونی دارد و ارجاع این امر مهم به موسسه و مرجع معلقی در پلیس درست نیست.

در ضمن آقای محمدی عضو کمیسیون اصل 90 مصاحبه ای داشته درست نبوده و تکذیب کردند. اگر این رسانه اصلاح نکند اقدام می کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false