کسب و کارهای آنلاین صاحب تشکل و جواز صنفی می‌شوند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر علی ربیعی با تاکید بر ایجاد اتحادیه مرتبط با اصناف و کسب و کارهای آنلاین گفت: مقررات کاری دقیقی در حوزه کسب و کارهای آنلاین وجود ندارد و ما در حوزه قوانین تامین اجتماعی نیازمند مقرارت برای کارگران دانشی هستیم.

وی افزود: برای توسعه کسب و کار در فضای مجازی باید سند توسعه این بخش در دولت تدوین شود و دولت تا دو ماه آینده با نظرخواهی تمامی دستگاههای مرتبط این سند را آماده  و به عنوان لایحه به مجلس تقدیم می کند.

وزیر کار با تاکید بر نقش کسب و کارهای فضای مجازی در رشد اقتصاد ایران گفت: جهت گیری اقتصاد کشور نسبت به جمعیت فعالان این حوزه کاری، مبلغ ۴۰ میلیارد دلار است که تا امروز تنها ۱۰ میلیارد دلار آن در بخش ICT محقق شده است. و این هدف با کمک از بخش خصوصی و کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت امکان پذیر است. در صورت ایجاد مقرارت و قوانین در این بخش می توانیم پاسخگویی سریع، نظارت شفاف و نگاه فرصتی به این حوزه داشته باشیم.

وزیر کار با تاکید بر اینکه در حال حاضر علاوه بر رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، سایر رشته ها هم در تولید محتوای فضای دیجیتال نقش دارند گفت: ما در گام اول به این سمت می رویم که به کسب و کارهای آنلاین مجوز صنفی بدهیم و در گام دوم تشکل صنفی برای آنها ایجاد کنیم .

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false