"لینک دین" ایرانی رونمایی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
“لینک دین” ایرانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار جامعه خبر صبح روز دوشنبه طی تفاهم نامه ای میان سازمان متخصصین و مدیران ایران با سازمان فنی حرفه ای کشور رسما لینک دین ایرانی به جرگه فضای مجازی کشور پیوست.

این اقدام که با سرمایه گذاری چند میلیاردی سازمان متخصصین و مدیران ایران طراحی شده است انقلابی در شبکه ارتباطی متخصصین و مدیران ایرانی به همراه خواهد داشت به نحوی که هر متخصص و مدیر یک پروفایل داشته و با همکاران هم رده و گرایش خود مرتبط و لینک می شود.

بر اساس این گزارش تمامی زیرساخت های لازم با هماهنگی سازمان ها و وزارت ارتباطات تامین شده و به گفته مجری طرح ورود حرفه آموزان و کارآموزان متخصص از مراکز فنی و حرفه ای به بازارکار از مهمترین اهداف این سامانه حرفه ای است.

“ایمان مصدری” رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: یکی از ویژگی های این شبکه آن است که برای هر عضو یک کارت شناسایی عضویت و فعال صادر می شود.

وی افزود: هدف سازمان متخصصین و فنی حرفه ای اثربخشی آموزشی و توسعه کسب و کار است.

“علیرضا حاتم زاده” معاون آموزش سازمان فنی حرفه ای کشور در این مراسم گفت: جای این سامانه در بازار کار و متخصصین کشور کم بود و شما توانایی اجرای آن را دارید.

وی افزود: امضای این تفاهم نامه برخی از چالش های مهم کشور را در این حوزه را مرتفع می کند. نکته دیگر موضوع اعزام نیروی کار به خارج از کشور است که در این تفاهم نامه لحاظ شده است.

حاتم زاده اظهارکرد: مرکز تربیت مربی، مراکز جوارکارگاهی و سایر مراکز همه پای کار هستند.

معاون سازمان فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت: متاسفانه مدرک گرایی آسیب زیادی به بدنه اجرایی کشور وارد کرده و تقویت و تربیت متخصصین و مدیران حرفه ای و دارای مهارت می تواند تاثیر به سزایی در توسعه کشور باشد. چرا که زیبنده نیست ۵۰ درصد کارآموزان ما فارغ التحصیل دانشگاهی باشند.

وی گفت: نقشه راه اجرای این تفاهم نامه هم تدوین و اجرایی خواهیم کرد.

متخصصین و مدیران می توانید با لینک Linkediniran.ir عضو شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false