بازی‌های گران قیمت موبایل را بشناسید/ سایت خرید آسان بازی های رایانه ای - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بازی‌های گران قیمت موبایل را بشناسید/ سایت خرید آسان بازی های رایانه ای

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اگر شما هم جزو گیمرها و بازی­کنندگان موبایل هستید قطعا بارها برای نصب، راه­‌اندازی، ارتقا و باز کردن قسمت­های مختلف بازی مجبور به پرداخت پول شده­‌اید؛ البته ممکن است وقتی به لحظه پرداخت می­رسید بیخیال بازی شده و آن را از گوشی­تان حذف کنید. کمپانی­ها و شرکت­های بازی­سازی برای کسب درآمد و سود راه‌­های متفاوتی را برمی­گزینند، برخی بازی­ها برای نصب و استفاده نیاز به پرداخت پول دارند، برخی بازی­ها پرداخت درون برنامه‌­ای دارند بدین شکل که برای سرعت بخشیدن و تقویت بازی نیاز به پرداخت پول است اما مجبور به پرداخت نیستید، برخی بازی­ها برای دستیابی به مراحل بالاتر باید پول بپردازید و برخی دیگر نیز کاملا رایگانند اما با گذاشتن تبلیغات در حین بازی درآمد کسب می­کنند. یکی از بهترین سایت های که میتوانید در آن انواع بازی های موبایل را بررسی کنید pocketgamer.com می باشد

شاید تا به حال با بازی­هایی در حد پرداخت­های ۱ تا ۲۰ دلار مواجه شده باشید اما آیا بازی ۲۰ دلاری گران‌ترین بازی ست؟ در ادامه به معرفی گران­ترین بازی ­های موبایل و توضیح بازی‌­های “فیریمیوم” می­پردازیم.

بازی “فریمیوم” چیست؟

واژه فریمیوم از ترکیب دو واژه free و premium ایجاد شده‌­است. free به معنای رایگان و premium به معنای پیشرفته است. این اصطلاح در واقع بیان­گر بازی­‌هایی است که در ابتدا رایگان هستند اما برای باز کردن قفل آیتم­‌ها و ویژگی‌­های مختلف در بازی نیاز به پرداخت پول است. این پرداخت ممکن است برای شخص‌ی­سازی امکانات و قهرمانان بازی یا صرفا یک پرداخت درون­‌برنامه­‌ای باشد.

جنبه مثبت بازی‌­های فریمیوم این است که همه افراد بدون پرداخت پول می­توانند از آن لذت ببرند و حتی بازی­ را آپدیت کنند اما جنبه منفی آن این است که علاوه بر این که برخی افراد مخصوصا در ایران ممکن است توان پرداخت آن را نداشته باشند، احتمال شر‌ط‌‌­بندی روی این باز‌‌ی­ها برای خرید و بازکردن آیتم‌های مختلف بالا می­رود و رقابت‌­ها شکل ناسالمی به خود می‌گیرند.

 

۱۰ بازی گران قیمت موبایل

  1. (۲۹۹دلار) Boffo Fun Time Game Pax2

این بازی مخصوص  موبایل آیفون و آیپد است و مجموعه­ای از بازی­های سرگرم­کننده را شامل می­شود که افراد زیادی اقدام به خرید آن نمی­کنند.

  1. (۳۶۰ دلار) Ngajirim

این بازی یا اپلیکیشن نقاشی، گران­ترین اپلیکیشن نقاشی و رنگ­آمیزی ست که هم برای آندروید هم برای ios قابل نصب است.

  1. بازی­های فریمیوم (از ۱ تا ۱۰۰ دلار)

بسته­‌های درون‌­برنامه­‌ای این بازی­‌ها از ۱ دلار تا ۱۰۰ دلار است. شاید کسی که  یک بازیکن ساده است، هرگز بسته‌­های جم را خریداری نکند اما گیمرهای حرفه­ای در سراسر دنیا جم‌­های زیادی می­‌خرند و بازی خود را پیشرفت می‌­دهند.

  1. (از ۳۰ تا چند دلار) ­The sims3

این بازی محبوب پیشتر ورژن ماکروسافت را دارا بود اما پس از انتشار نسخه موبایل آن دانلودهای فراوانی را از آن خود کرد، برای ارتقا و ادامه بازی نیاز به پرداخت هست.

  1.  (۳۵۴ دلار) Most expensive ball game

این بازی همان­طور که از نامش پیداست یک بازی توپی گران­ست و امتیاز چندان زیادی در گوگل پلی هم ندارد.

  1.  (۴۰ تا ۱۰۰ دلار) Damonps2 pro

این بازی اکشن بازی با پلی استیشن را به یاد شما خواهد آورد. امتیاز ۳٫۶ از گوگل به معنی کیفیت نه چندان بالای این بازی­ است.

  1.  (تا ۸۰۰ دلار ) Real racing3

دانلود و نصب این بازی رایگان است اما پس از مدتی بدون خرید ماشین مدل بالا نمی­توانید هیچ بردی به دست آورید، یکی از اتومبیل­های مدل بالای این بازی که در دنیای واقعی حدود ۵ میلیون دلار قیمت آن است؛ در بازی ۸۰۰ دلار قیمت دارد.

  1.  ( ۴۰ دلار) Battle chaser: nightwar

گرافیک بالا و هیجانی که این بازی دارد باعث شده افراد زیادی با وجود قیمت بالا آن را دانلود کرده و نمره ۴٫۵ را به این بازی بدهند.

  1. ( ۶۰ دلار) Final fantasy5

شخصیت خود را بسازید و نقش بازی کنید. سری کامل این بازی­ از ابتدا جزو بازی­های گران اندروید محسوب می­شده و نمره ۴٫۳ را از بازیکنانش دریافت کرده است.

  1.  (۷۴ دلار)  Monster hunter stories

اژدهایان زیر نظر شما تربیت شده و با یکدیگر مبارزه می­‌کنند. این بازی تک­نفره مبارزه‌­ای قیمت زیادی دارد اما به نظر می­‌آید دانلود کنندگان آن با نمرۀ ۴٫۴ از پرداخت خود راضی هستند.

خرید بسته و جم بازی­هایی با پرداخت درون برنامه­‌ای

بازی­‌های استراتژیک و اکشن که در ایران طرفداران زیادی دارند مثل پابجی، کلش آف کلنز، فورتنایت، فری فایر و غیره با پرداخت درون برنامه­‌ای همراه هستند و برای کسانی ­که این بازی­‌ها را به طور حرفه‌­ای دنبال می­‌کنند، ارتقا سریع و پیشرفت در بازی اهمیت فراوانی دارد.در زیر با فری فایرآشنا می شویم.

فری فایر (Gerena Free Fire) بازی در سبک اکشن و ماجراجویی برای موبایل است و یکی از محبوب ترین بازی ها میان طرفداران این سبک است. ۸ شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما می‌توانید متناسب با مرحله و میزان الماس فری فایر (جم فری فایر) شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید.

هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر می‌کنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما می‌توانید با استفاده از جم فری فایر ویژگی ها و قابلیت‌های شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید. همچنین جم فری فایر به شما امکان می‌دهد علاوه بر اسلحه، پوسته های مختلف، حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید.

اگر شما نیز به دنبال خرید جم برای بازی خود هستید، کافی­ست  برای تهیه جم این بازی ها در ایران با قیمت مناسب به سایت asangem.com بروید و آنها را تهیه کنید و به راحتی بازی کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false