دروغ محض «قالیباف» در مناظره! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نجفی در این نامه به علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما بیان کرده است:از آنجا که در مناظره روز جمعه – 22 اردیبهشت 1396- سیمای جمهوری اسلامی ایران، محمدباقر قالیباف موضوع به طور کامل نادرستی را به اینجانب نسبت داده است، تقاضا دارم براساس موازین شرعی و قانونی زمانی را در شبکه یک سیما در اختیار اینجانب قرار دهید تا برای آگاه ساختن مردم بزرگوار ایران به تهمتی که به اینجانب زده شده است، پاسخ دهم.

بر اساس اخبار روز، قالیباف روز گذشته در سومین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:

*نکاتی که آقای جهانگیری در مورد املاک نجومی گفتند ،دروغ آشکار است البته به وقتش باید اینها اثبات شود، این که می گویند 2200 میلیارد تومان دزدی در املاک نجومی شده است را ایشان باید ثابت کند ،چون تهمت بزرگی در حضور مردم است و ایشان حتما این را ثابت خواهند کرد و این حق برای من هست.

* اما شما بدانید در املاکی که گفته شد من خودم به دادستان کل نامه نوشتم که رسیدگی و اعلام شد جرم و تخلف سازمان یافته ای اتفاق نیفتاده لاست، اما چون کثافت این فساد حقوق نجومی شما درآمده بود ،مشاور آقای روحانی ،آقای نجفی جلسه گذاشت و به گفته دادستان تهران در آن جلسه گفتند معادل سازی کنید؛ با مطرح کردن املاک نجومی کار سیاسی کنیم که جلوی خرابکاری و کثافت کاری حقوق نجومی گرفته شود.

به گزارش جامعه خبر، محمدعلی نجفی پس از این سخنان قالیباف شب گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد:

*آنچه آقای قالیباف در مناظره امروز (جمعه) به من نسبت داد، کذب محض است.

*در هیچ جلسه ای صحبت از لوث کردن حقوق های نجومی با طرح املاک نجومی نکرده ام. موضوع املاک نجومی را سازمان بازرسی کل کشور گزارش داد و حداقل خسارت شهرداری را در این پرونده 23 هزار میلیارد ریال (2300 میلیارد تومان) اعلام و حتی وقوع تخلف را آقای احمد توکلی رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت نیز تایید کرد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false