اجرای طرح یک شهید مدافع حرم قلب بیماران را احیا می‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ چهارمین درمانگاه تک تخصصی قلب به نام شهید مدافع حرم «داریوش درستی» در قالب طرح محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه ثارالله تهران فردا به میزبانی سرای محله عباسی راه اندازی می شود.

چهارمین درمانگاه تک تخصصی قلب از ۱۲ آبان ماه به مدت ۲ روز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ پذیرای بیماران قلبی در سرای محله عباسی واقع در انتهای اتوبان نواب، میدان ۹ دی، خیابان شیخ محمدی، جنب مسجد رضوی راه‌اندازی شده و به طور رایگان خدمات ارائه می‌کند.
بنابر این گزارش همراه داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای پذیرش و ویزیت بیماران متقاضی الزامی است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با هدف ارایه خدمات درمانی رایگان برای کمک به بیماران بی‌بضاعت و کم برخوردار مناطق جنوب تهران و کسب آمادگی تیم‌های تک تخصصی در مواقع بحران و حوادث غیرمتقربه این گونه خدمات را ارائه می‌دهد.

این سازمان در سال جاری با مشارکت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، بهزیستی و بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بیمارستان صحرایی با ۱۴ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و بخش های مختلف پاراکلینیکی در بوستان ولایت راه اندازی کرد.

در این طرح به بیش از هشت هزار نفر بیمار بی بضاعت خدمات درمانی رایگان ارائه شد و بیش از ۲۰۰ نفر نیز جهت خدمات فوق تخصصی به بیمارستان‌های پشتیبانی جهت اخذ خدمات مورد نیاز ارجاع داده شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false