آغاز خروج پراید از چرخه تولید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سایپا اعلام کرد: دلیل اصلی خروج پراید از خط تولید تبعیت از قوانین مصوب و هم راستا با سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی و مجلس است.

بر اساس این خبر، هرچند پراید خودرویی است که می تواند تمامی استاندارهای موجود را تامین کند اما با افزایش این استاندارها و تصویب آن سایپا تصمیم گرفت که پراید را از چرخه تولید خارج کند.  سایپا در سال های اخیر با ایجاد زنجیره تامین انواع مختلف این خودرو را تولید و به بازار عرضه کرد و طبق آمار تا کنون ۷ میلیون پراید توسط سایپا روانه خیابان‌ها شده است.

اغلب مردم نخستین خودروی شان پراید بود و هنوز هم بسیاری از خانواده‌ها از این خودرو استفاده می‌کنند. از دیگر مزایای پراید می‌توان به هزینه‌های پایین، سهولت در تعمیرات، خرید و فروش آسان و خدمات پس از فروش وسیع و سراسری آن است.  قیمت هم یکی دیگر از عوامل رقبت بیشتر مردم به این خودرو است.

گروه خودروسازی سایپا به منظور ارتقای کیفیت پراید از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ در دوره های مختلف فرآیندهای متعددی را به اجرا در آورده است. در سال ۱۳۹۰ کیسه هوای راننده و در سال ۱۳۹۲ کیسه هوای سرنشین جلو را به این خودرو افزود.  در سال ۱۳۸۴ پراید از کاربراتور به انژکتور تغییر یافت و در سال ۱۳۸۸ به ترمز ABS مجهز شد.

به گزارش جامعه خبر، امیدواریم با توجه به ایجاد تنوع در سبد سایپا در سال های اخیر محصولات جایگزین پراید بتوانند با حفظ سهم بازار رضایت مندی مشتریان را هم تامین کنند هرچند که پراید قابلیت هایی دارد که کمتر محصولی می تواند جایگزین آن شود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false