آتوسا حجازی: مرحوم پدرم موافق بازی من نبود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دختر یکی یکدانه ناصر حجازی از همان روزی که بازی های انتخاباتی شروع شد آتوسا بیشتر از هر زمان دیگری دلتنگ پدرش شد. گفتگویی با وی انجام شده است آن را بخوانید:

* هنوز هم با گوشی ناصرخان تماس می‌گیرند؟

مردمی که پدرم را دوست داشتند قبل و بعد از نوروز در تیم‌های مختلف که پدرم مربی بود سال نو را تبریک می‌گفتند و مرحوم پدرم همیشه احترام مردم را داشت. هنوز هم به گوشی همراهش پیام‌های تبریک می فرستند. همین امسال بیش از ده‌ها پیامک آمد که مادرم به آنها پاسخ داد.

* سال نو بدون ناصرخان خیلی سخت است.

مثل پنج سال گذشته امسال هم سخت گذشت. بدون پدرم به شمال رفتیم. عیدهای شمال را دوست داشت. پدرم همیشه به همه پول عیدی می‌داد. به من و آتیلا بیشتر. در خانه ما همه مراسم نوروز اجرا می‌شد. پیش از عید با مادرم به بازار می‌رفت و خرید می‌کرد. از ماهی قرمز تا لوازم هفت‌سین.

* هنوز خیلی از طرفداران با درگذشت ناصر حجازی کنار نیامده‌اند.

برای من عجیب است که پس از پنج سال هنوز در مراسم نوروز، سالروز تولدش و سالگرد مرگش را زنده نگه می‌دارند و برایش پیامک می‌زنند. این نعمت بزرگ را از مردمی‌بودن پدرم داریم.

* با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری خاطره ثبت نام ایشان برجسته شد. آن روز را به یاد دارید؟

زياد یادم نيست يک روز تصميم گرفت به ثبت نام رياست جمهوری رفت. او دوست داشت ورزشی ها برای ورزش تصميم بگيرند. می گفت همان طور كه سياسى‌ها وارد ورزش شدند من هم وارد سياست می شوم.

* خودتان این روزها چه کار می‌کنید؟

از ۱۸ سالگی در تیم ملی فوتسال بازی کردم و خانم گل شدم. پس از آن قصد ورود به دنیای حرفه‌ای نداشتم با این حال به اصرار دوستانم تیم یاران حجازی را تشکیل دادم. در جام رمضان شرکت کردیم و سوم شدیم. پدرم خیلی موافق بازی‌کردن من نبود با این حال مخالفتی هم نداشت.

* چرا درگیر فوتسال نمی‌شوید؟

به‌دلیل حاشیه‌هایی که برای من به‌وجود آوردند دوست دارم بیشتر با خانواده‌ام باشم. اکنون پنج سال است که با همسرم زندگی می‌کنیم. تا پیش از این یا من در بازی ها بودم و روزهای طولانی نبودم یا سعید و حالا مدام کنار هم هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false