گوشت گوسفندی رکورددار گرانی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت دو هفته اخیر افزایش هزار تا 2 هزار تومانی داشته، اظهار کرد: گوشت گوسفندی با قیمت 35 تا 36 هزار تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد و با قیمت 39 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی افزود: هرسال در ماه‌ اردیبهشت به‌دلیل افزایش دام قیمت‌ها روند نزولی به خود می‌گرفت اما در سال جاری به دلیل بارش‌های مناسب و سرسبز شدن صحرا‌ها، دامداران از فروش‌ دام‌های خود امتناع کرده و دام زنده در میادین با کاهش عرضه روبرو شده است.

ملکی قیمت هرکیلو دام زنده را بین 15 تا 16 هزار تومان اعلام کرد و گفت: دام زنده نیز نسبت به سال گذشته با افزایش حدود هزار تومانی قیمت روبرو بوده است.

وی در ادامه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی قیمت گوشت گوسفندی در این ماه اشاره کرد و گفت: درصورتی که وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم برای واردات در مواقع نیاز را انجام دهد و جلوی صادرات گرفته شود در ماه مبارک رمضان با کمبود یا افزایش قیمتی روبرو نخواهیم شد.

ملکی افزود: در این مورد سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان بازرسی باید نظارت‌های کافی را در فروشگاه‌ها داشته باشند تا گوشت با قیمت‌های نامتعارف به بهانه‌ی کیفیت بالاتر به دست مصرف کننده نرسد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false