با شماره تلفن «عارف» از فوتش با خبر شدم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از رفاقت دیرینه و خاطرات مشترک اش با عارف لرستانی گفت.

بر اساس این خبر، ارجمند گریزی به خاطرات سریال قهوه تلخ زده و گفت:  تو در «قهوه تلخ» تو پارتنر بی نظیری بودی، چقدر از خنده اشک ریختیم وحالا چقدر از غصه اشک میریزم.

 
 ارجمند در صفحه خود نوشت:

« برزو ارجمند.بازیگر.شب کار بودیم تا ٦ صبح کار کردیم، اومدم هتل صبحانه خوردم و آماده خواب شدم، داشتم تو موبایلم اخبار ورزشی میخوندم که گوشیم تو دستم زنگ خورد و عکس عارف افتاد وسط گوشی. گفتم خدایا عارف این وقت صبح؟ با خودم گفتم حتما خبر بدیه که عارف این ساعت صبح به من زنگ زده، جواب دادم:جانم عارف؟ که بجای عارف خانومی جوابمو داد: ببخشید مزاحم شدم، من همسایه آقای لرستانی هستم متاسفانه آقای لرستانی فوت شدن، میشه تشریف بیارید منزلشون؟ گفتم: شوخی قشنگی نیست که الهام، همسر عارف، گوشی رو گرفت و… رفاقت ما از سال ٧٤ شروع شد از ٢٢ سال پیش، از دانشکده، هر دومون بچه شهرستون بودیم و اومده بودیم تهران برای چنگ زدن به آرزوهامون، اما وجه مشترک ما فقط بازیگری و تئاتر و سینما نبود، وجه اشتراک ما عشق به خانواده و پدر و مادرامون بود. تو همین چند ساعته که از دستت دادم تمامی خاطرات با تو مثل یک فیلم جذاب ٣٥ ملیمتری از جلو چشمام رد میشه، از اولین اتود دونفرمون تو دانشگاه تا روز ازدواج تو و الهام. با اینکه همه بزرگترای فامیلتون اونجا بودن گفتی باید یکی از کسایی باشم که شاهد عقدت بشم و دفتر و امضا کنم. تو (قهوه تلخ) تو پارتنر بی نظیری بودی، چقدر از خنده اشک ریختیم. و حالا چقدر از غصه اشک میریزم.

عارف، من و تو سال‌ها درباره رفتار پدرامون با هم حرف زدیم، از خاطراتشون، از مرامشون و… حالا بیا یه کاری کنیم حالا که من پیش پدر داغدیده تم و تو پیش پدر من، من فرزند پدر تو میشم و تو بشو فرزند پدر من تا روزی که دوباره چشمامون توانایى دیدن همدیگرو داشته باشه. روحت شاد رفیق.»

 

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false