احمدی نژاد: توصیه رهبری به معنی نهی حضور من در انتخابات نبود! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهاراتی را پیرامون ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر می آید:
 
* بنده افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم و در دورانی که ملت ایران با بازیابی هویت اصیل خود و همچنین با پافشاری توانایی‌هایش مجددا پرچم داری خود را در عدالت به عهده گرفته است.

* اگر نظامی از درون انقلاب سر برآورد متعلق به ملت است و امکانات مادی و معنوی بالقوه و بالفعل ایران به ملت اجازه می‌دهد تا بهترین زندگی را داشته باشند.
 
* بنده و بقایی و دیگر همکارانم کسانی هستیم که تمام زندگی‌مان توسط دستگا‌ه‌های اطلاعاتی و رسانه‌ها بارها شخم زده شده است و البته ما همواره زندگی خود را شفاف در اختیار مردم ایران قرار داده‌ایم و افتخار داریم که ملت فرصت نوکری را به ما داده است.
 
* وقتی رهبر معظم انقلاب به بنده سفارش کردند که در انتخابات شرکت نکنم، بنده هم پذیرفتم البته توصیه ایشان به معنی نهی و نافی حضور من نبود اما با توجه به فشار زیاد مردم برای شرکت در انتخابات بنده امروز فقط برای حمایت از آقای بقایی ثبت‌نام کردم.
 
* بقایی فردی سالم است و هر جا که بوده تمام وجودش را برای خدمت به مردم به کار گرفته است بقایی امتیازات فراوانی دارد و سند روشن و زنده سلامت و پاکی دولت قبل است.
 
* هزاران دروغ علیه دولت قبل گفته شد و بقایی هفت ماه در زندان بود، سخت‌ترین رسیدگی‌ها برای پرونده وی اعمال شد و بنده از همان ابتدا گفتم از پاک‌دستی وی حمایت می‌کنم.
 
* بنده با همه توان در خدمت بقایی خواهم بود و به عنوان نوکر مردم به کار خود ادامه خواهم داد.
 
* زندگی بنده، بقایی و مشایی و دیگر دوستانم فدای یک لحظه عزت مردم ایران

* مجددا تکرار می‌کنم بر سر عهد خود هستم و صرفا برای حمایت از بقایی ثبت‌نام کرده‌ام.

باشگاه خبرنگاران

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false