توزیع سبد غذایی برای اقشار آسیب پذیر از شهریور ماه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد و اظهار کرد: این سبد حمایتی شهریورماه سال جاری در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار آسیب پذیر کشور توزیع خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اظهار داشت: بسته غذایی برای اقشار آسیب پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که خوشبختانه دستور تامین منابع مالی این سبد از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد مدنظر ضمن کامل بودن، تعداد جمعیت بیشتری از اقشار آسیب پذیر و طبقات ضعیف جامعه را شامل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۳ درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند، افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بدون شک این دسته از افراد نیز در زمره دریافت کنندگان بسته مزبور خواهند بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امسال با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و همین طور شرایط حاکم بر اقتصاد مملکت افراد حداقل حقوق بگیر و زیر پوشش نهاد‌های حمایتی بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی همچنین درباره افزایش دستمزد کارگران در شرایط فعلی یادآورشد: افزایش دستمزد نه، اما حمایت‌های اجتماعی مانند بحث برخورداری از بیمه تکمیلی و همین طور کمک‌های موردی در حال بررسی است

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false