از اخراج خبرنگار فارس تا پشت پرده نفوذ تیم مشایی به روابط عمومی ها - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده| اینقدر گردنشان کلفت شده که به خودشان جرات می دهند خبرنگار را از نشست خبری اخراج کنند. وقتی قانون در ایران از خبرنگار حمایت نمی کند همین می شود.  

شنیدم که همکار خوب ما در خبرگزاری فارس را از نشست خبری وزارت بهداشت اخراج کردند. هر چند این موارد برای خودم زیاد رخ داده و عادت کردم به بی حرمتی اما این دیگر نوبر بود.

قصه از این قرار است که دعوت نامه برنامه نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت پیامک نشده بود‌. تماس گرفته شد از سوی خبرگزاری فارس و گفتند اشتباه شده بیاید برای نشست خبری سخنگو.
خبرنگار فارس می رود و بعد از ورود مسولی که اسامی رو یادداشت میکند برای نوبت سوال به خبرنگار می گوید که شما دعوت نیستید و نامتان برای سوال هم‌نوشته نمیشود. و اعلام می شود که به دستور آقای زارع نژاد مشاور اصولگرای وزیر بهداشت و مدیر روابط عمومی وزارتخانه بوده و اگر اعتراضی دارید با زارع نژاد صحبت کنید. خلاصه خبرنگار با ناراحتی بر می گردد.

در مورد زارع نژاد باید گفت که این فرد سالهای زیادی مدیر روابط عمومی وزارتخانه است و دوستان زیادی در بدنه دولت نهم و دهم داشته و همچنان در تیم هواداران محمود احمدی نژاد و مشایی است. حالا اینکه چرا هنوز باقی مانده خدا می داند. یکی از دوستانش هم فردی به نام رحمتی مدیر روابط عمومی هلال احمر بود که وقتی لو رفت در تیم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بوده حالا با لابی مدیر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی شده است. کسی هم نمی داند که رحمتی اصولگراست و منتقد دولت است. نکته دیگر اینکه زارع نژاد از دوستان صمیمی تقوی فرد از مدیران حامی مشایی هم محسوب می شود. حالا خودتان تا ته کار را بخوانید.

این افراد مدیران روابط عمومی هستند که با لابی و نفوذ و زبان چرب و نرمی که دارند همچنان در دولت ها سفره پهن کرده و مدیریت رسانه می کنند.  

حسن روحانی چوب همین افراد را می خورد و نمی داند مار در استین رسانه های دولت پرورش داده برای همین اقدامات مثبت دولت به درستی رسانه ای نمی شود.

 

 

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false