حرکات دراویش دست کمی از داعش و تروريست نداشت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید محمد حسینی در واکنش به اقدامات دراويش گنابادی اظهار کرد: مدتهاست که این جماعت به بهانه هاى واهى امنیت جامعه را بر هم می زنند و برخی هم با نگاه بهره برداری سياسی مانع برخورد قاطع با آنان شدند و اکنون این افراد دستگیر شدند لو ازم است تا برخورد جدى با آنها انجام گیرد و نباید به بدخواهان و معاندان نظام اجازه داد تا با موج سوارى بر اين جریان نظم عمومی را دچار اختلال کنند.

بر اساس این خبر، دبیر کل کانون دانشگاهیان ايران اسلامی گفت: گردانندگان اين فرقه از نظر اعتقادى و رفتارى دچار انحرافات اساسی هستند و به واسطه ارتباطی که با خارج از کشور دارند نباید در برخورد با آنان تساهل و کوتاهی شود چون هرچند سال یکبار ما شاهد برخی تنش ها از ناحیه این گروه هستیم و در شهرهای مختلف نظم جامعه را مختل می کنند و به بيگانگان فرصت و بهانه می‌دهند تا بر علیه ایران تبلیغات کنند.

حسینی تاکید کرد: از قدیم دراویش سعی می كردند خود را اهل زهد و گوشه نشينى و بی اعتنايی به دنيا و سياست معرفی نمایند اما چند سالی است كه در عرصه اجتماعی و سياسی فعال شده و مانند گروهک‌های معاند به صف آرايی در برابر نظام اسلامی پرداختند و کاملاً مشخص است که اين جماعت فتنه گر بازی خورده بیگانگان هستند و دچار توهم شدند. حرکات دراویش با جنایات تکفیری هاى داعشی و تروريست ها تفاوتی ندارد و در بعضی كشورها با خودرو افراد را زير گرفتند و باعث كشتار شدند.

به گزارش جامعه خبر، اشخاصی که تصور می‌کردند دراویش گنابادی یک فرقه مذهبی مظلوم و بى آزار هستند در حال حاضر می‌دانند که سران آنها می‌خواهند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند بنابراین باید با این افراد برخورد انقلابى توسط دستگاه‌های مسئول انجام شود. مسلما در گام اول رانندگانى که جان بر کفان نظام را به شهادت رساندند و نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کردند باید بلافاصله در ملأ عام اعدام شوند.

باشگاه خبرنگاران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false