نرخ خودروهای خارجی بالا رفت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، امیر خجسته اظهار کرد: جریانی در کشور بر روی افزایش قیمت خودرو‌های خارجی کار می‌کند و این جریان با برنامه‌ریزی و تغییر در دستور‌العمل‌ها باعث افزایش قیمت ۲ الی ۳ برابری قیمت خودرو شدند.

بر اساس این خبر، نماینده مردم تهران گفت: افرادی خاص در پشت این جریان هستند و افزایش قیمت خودرو خارجی اثر مستقیم بر افزایش قیمت خودرو‌های داخلی دارد و هم اکنون قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی هم بالا رفته است. از مسئولان ذیربط به ویژه وزیر تخصصی می‌خواهیم که توضیح دهد که چه فردی پشت این قضیه است؟

خجسته تاکید کرد: در همین زمینه بنده تذکری را به وزیر صنعت و معدن دادم که متاسفانه تابحال پاسخی به بنده داده نشده بنابراین در حالی که به این تذکر توجهی نشود و به این وضعیت نظارت نشود بحث سوال و استیضاح وزیر را در مجلس پیگیری می‌نمایم. این جریان با تغییر در دستورالعمل‌ها به دنبال ایجاد التهاب در بازار است که مسئول مربوطه باید درمورد این موضوع به طور شفاف برای مردم توضیح دهد و فورا این مسئله را تعیین تکلیف نماید.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: در زمینه واردات چندین هزار خودرو و اینکه از کدام شهر‌ها وارد کشور شدند گزارش‌هایی به هیئت رئیسه این فراکسیون واصل شده که کمیته‌ای تخصصی در فراکسیون این مسئله را پیگیری می‌کند و قطعا گزارشی در این رابطه تهیه می‌گردد.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false