ولایتی: ایران دماغ صهیونیست را به خاک می مالد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اکبر ولایتی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به آموزش عالی ارائه کرده است.

بر اساس این خبر، رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت موجود جامعه گفت: وضعیت موجود را می‌توان به دو بخش تقسیم نمود یک بخش توقعات مردم از دولت کنونی و در همه جای دنیا مرسوم است و درخواست‌های مشروع مردم باید توسط دولت اجابت شود. مردم با معرفت ایران اسلامی مشکلات دولت را هم به خوبی می‌دانند. نیروهای مقاومت دماغ داعش و حامیانشان را به خاک مالیدند و مرتجعین منطقه بدانند در حالی که از یمن خارج نشوند در باتلاق یمن فرو می روند.

ولایتی تاکید کرد: آمریکا خواب نفوذ در منطقه را هم دیگر نمی بیند آمریکایی‌ها امکان ماندن در این منطقه را ندارند و بدانند محور مقاومت ریشه صهیونیسم را در منطقه می سوزاند. آن افرادی که در این آشوب‌ها پرچم ایران را آتش زدند نمایندگان همان‌هایی هستند که می‌خواهند ریشه ملت ایران را بسوزاند اما این خیال باطلی است زیرا ایران به عنوان پرچمدار مقاومت ریشه صهیونیسم را آتش می زند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: عمال بیگانه با توطئه خود ماهیت خودشان را به خوبی نشان دادند و ملت ایران از مباحث اعتقادی خود با جان خود حفاظت می نمایند و زمانی که به اعتقادات و هویت شان توهین شود تا مرز ریشه‌کن کردن بیگانگان جلو می‌روند.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false