فرحبخش: از رای به روحانی پشیمان که نیستم هیچ؛ بلکه خوشحال تر هستم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسین فرحبخش که در انتخابات سال ۹۶ از حامیان روحانی بود اظهار کرد: از رای دادن به این رئیس جمهور اصلا پشیمان نیستم. من اول از آقای روحانی ناامید شده بودم اما با این بودجه و شفاف سازی که کرد امیدوار شدم. برخی می گویند چون عوارض گران شده پس روحانی بد است. اما من خیلی بیشتر از قبل خوشحالم که به آقای روحانی رای دادم چرا که به آینده ایران فکر می‌کند.

بر اساس این خبر، کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: اقدامات مثبت و شفاف سازی‌های دولت خوب است. زیرا زمانی که معاون رئیس جمهور از برخی نهادها می پرسد شما این بودجه‌ای که از ما می‌خواهید برای چه کاری می‌گیرد؟ آن‌ها همه می گویند تو چطور جرات کرده‌ای از من بپرسی بودجه را برای چه کاری می‌خواهم؟ زمانی که شفاف سازی بشود گرانی از سر مردم برداشته می‌شود اما زمانی که پول‌های مفت به آنها می‌دهند گرانی‌اش را مردم باید تحمل کنند.

فرحبخش تاکید کرد: اینکه بودجه‌ها شفاف سازی شد بسیار خوب بود چون صرف اینکه نمایندگان مجلس تصویب و شواری نگهبان تایید کردند قرار نیست این پول را به همه نهادها بدهند. چون این پول به راحتی به دست آمده؟ این پول برای مردم است و نباید آن را به مفت خورها بدهند. دولت خیلی شفاف سازی کرده و به نظرم به این دلیل است که حملات آغاز شده و به دولت ضرر می زنند اما من از قبل هم راضی ترم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: میزان فروش فیلم سینمایی «خالتور» گفت: خالتور می‌توانست بیشتر از ۱۰، ۱۵ میلیارد تومان فروش کند و آن فروشی که می‌توانست داشته باشد را هنوز ندارد. چرا که شرایط اکران شرایط مساعدی نیست. نه اینکه کسی به ما تحمیل کرده باشد نه اما  ما در ایام محرم تعطیلی اربعین و ماه صفر بودیم و باوجود اینکه «آینه بغل» هم در کنار این فیلم اکران شده فروش «خالتور» بسیار خوب بود و کماکان هم ادامه دارد و فروش آن افتی نکرده است.

برنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false