یارانه‌ بگیران سال ۹۷ معرفی شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احمد امیرآبادی‌ فراهانی اظهار کرد: طبق تصمیم امروز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ قرار شد کلیه مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همه جمعیت روستایی ایران و خانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت در سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت نمایند.

بر اساس این خبر، عضو هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: این تصمیم در جلسه امروز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گرفته شده و باید در صحن علنی مجلس هم  تصویب شود. گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده پس از بررسی در ۳۲ جلسه روز یکشنبه در دستور کار مجلس قرار گرفت و ۲۰ نماینده به عنوان موافق و مخالف کلیات این لایحه صحبت نمودند.

سرانجام پس از بررسی در دو نوبت کاری جلسه علنی مجلس و ارائه اظهارات کلیات لایحه به رای گذاشته شد و نمایندگان با ۸۳ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ رای اخذ شده به کلیات لایحه بودجه ۹۷ رای ندادند.

به گزارش جامعه خبر، طبق آیین نامه داخلی مجلس کلیات لایحه بودجه ۹۷ برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ارجاع گردید و این کمیسیون ۷۲ ساعت وقت دارد آن را مجدد بررسی و گزارش نهایی خود را به مجلس ارسال نماید. بنابراین کمیسیون تلفیق لایحه بودجه امروز جلسه دارد و موضوع هدفمندی یارانه‌ها یکی از نکات محل بحثی است که درمورد آن تصمیم گیری نمودند.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false