گرانی بنزین مشکلات معیشتی را بیشتر می‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، غلامرضا حیدری امروز چهارشنبه در صحن علنی پارلمان اظهار کرد: مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند و نظام سیاسی مالی و اجتماعی کارآمدی مطلوب دارد. در حالی که ایران در بزنگاه‌ها تاریخی خود با تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی همواره از زیر فشار مشکلات با قدرت سر برآورده است.

بر اساس این خبر، نماینده مردم تهران گفت: نکته مهم آنست که بودجه پیشنهادی نه تنها توان بهبود معیشت و ارتقاء سطح رفاه مردم را ندارد بلکه قدرت خرید آنها را هم کاهش می دهد و در همین راستا افزایش قیمت بنزین می‌تواند در تشدید مشکلات معیشتی تاثیر بگذارد.

حیدری تاکید کرد: این موسسات سرمایه اقشار وسیعی از سپرده گذاران را بالا کشیدند و این امر می‌تواند وجود شبکه‌های مافیایی را در ذهن ایجاد نماید و پس نقش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حل این بحران و کمک به ملت و نظام چه می شود. چرا بخش قابل توجهی از بودجه صرف امور غیر ضروری می‌گردد. تهران و کلان شه‌رها محتاج هوای تازه‌ اند و باید فریاد محیط زیست را شنید و چاره‌ای اندیشید تا خدایی نکرده شاهد بحرانی شدن آب و هوا نشویم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: بستر‌های لازم برای مدیریت یکپارچه انرژی فراهم شده و به همین دلیل لازم است دولت و مجلس در لایحه مربوط به اصلاح ساختار نسبت به تشکیل وزارت انرژی اقدام لازم را به عمل بیاورند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false