کی‌روش: حتی اگر اخراجم کنید بازهم از تیم‌ملی حمایت می‌کنم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کارلوس کی‌روش مقامات فوتبال ایران را برای برکناری از سمت سرمربیگری تیم ملی ۶ ماه پیش از جام جهانی به چالش کشید و به آنها گفت در حالی که تحمل پذیرش عقایدش و انتقادات علنی او را ندارند می‌توانند اخراجش کنند.

بر اساس این خبر، سرمربی تیم ملی گفت: من اینجا هستم تا بگویم ایران به اردوهای ویژه‌ای نیاز دارد. برای من تهدیدها اهمیتی ندارد. هواداران ایران لیاقت اردوهای خاصی برای جام جهانی را دارند. باید تمرینات آماده‌سازی خاصی را پیاده‌ کنیم تا مایه افتخار و غرور مردم شویم. مسئولان می‌توانند مرا اخراج کنند برای من مهم نیست اما الان وقت آنست که نظرم را بگویم چون هواداران تیم ملی لیاقتش را دارند و بازیکنان هم شایسته هستند که با آمادگی کامل به جام جهانی راهی شوند.

به گزارش جامعه خبر، کی روش تاکید کرد: قرعه بسیار هیجان‌انگیزی داریم و از این بهتر نمی‌شد. بازی مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش برای بازیکنان ما فرصت فوق‌العاده‌ای است تا نشان دهند که در چه سطحی هستند و اینکه لیاقت حضور در جام جهانی را داشتند. مطمئنم کارمان را خوب انجام می دهیم. مطمئنم هواداران ما به این تیم افتخار می کنند و از آن راضی اند. بازیکنان هم هیجان بسیاری دارند چون این فرصتی بی‌نظیر و نادر برای بازیکنان ایران است که برابر تیم‌های بزرگ بازی کند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false