کنایه «وزیر بهداشت» به سپاه؛ قرار نیست هم کار کنیم هم کتک بخوریم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره حضورش در کابینه دولت اظهارات زیر را مطرح کرد:

* اگر بخواهم صادقانه بگویم، اینطور نمی‌شود کار کرد. قرار نیست که ما زندگی‌مان و امورات شخصی خودمان را بگذاریم و به وسط میدان بیاییم و  ۴ سال صادقانه برای کشور، مردم و انقلاب کار کنیم، در عین حال کتک هم بخوریم، من این مدلی در کشور کار نمی‌کنم.

*من موقعی جانم را هم برای کشور می‌دهم، نهادهایی که ادعای انقلابی‌گری و وابسته به نهادهای مقدس دارند، آنها دیگر ما را نزنند. حالا اگر کسی می‌زند، تخریب می‌کند، اذیت می‌کند بگذارید صدای آمریکا و صدای انگلیس باشد، نمی‌شود دستگاه‌ها و نهادهایی که هم پول‌شان را از ملت می‌گیرند و هم  اعتبارشان را از شهدا و انقلاب گرفتند ما را تخریب کنند.

*در وزارت بهداشت و درمان، شایعه‌سازی، اتهامات نادرست و فضاسازی‌ها با روح و روان مردم سر و کار دارد و می‌تواند به راحتی بخشی از رسانه مردم را تحریک کند و ما نمی‌توانیم اداره کنیم.

*حقیقتش صحبت شده، ولی تا تضمینی وجود نداشته باشد که آنهایی که هم جنس خود ما هستند تا ما را آزار و اذیت نکنند، فکر می‌کنم حضور پیدا کردن نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند. این  فضا باید درست مدیریت شود.

*اگر بناست دولت هر روز تنش بلرزد که این خبرگزاری چه زد و آن روزنامه چه کاری کرد، آنچه اتهامی زد به این معنی است که ما دائم باید درگیر حاشیه باشیم و متن اصلی که مردم هستند مشکلات‌شان روی زمین می‌ماند، بنابراین صحبت شده، ولی تا تضمینی وجود نداشته باشد که ما را اذیت نکنند، نمی‌شود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false