پیوس: «طارمی» باید سرش به کار خودش باشد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فرشاد پیوس درمورد شکست تیم پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: درست است که ما بازی را به نماینده قطر واگذار کردیم اما هیچ چیز از ارزش‌ها و غیرت بازیکنان پرسپولیس کم نشده و آنها همان بازیکنانی هستند که با غرور و  غیرت خود و تلاش‌های کادر فنی دو فصل متوالی به قهرمانی رسیدند و شاید در برخی بازی‌ها روز شما نباشد و تیمتان شکست بدی بخورد.

بر اساس این خبر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم در بازی روز سه شنبه همه بازیکنان بد بودند. انگار یک وزنه به پایشان بسته بودند و دوندگی خوبی نداشتند. این اتفاق هم شاید به دلیل فشار بازی‌هایی که پرسپولیس درگیر آن است رخ داده و قطعا برانکو ساختار مناسب برای خارج کردن تیمش از این شرایط را می‌داند و امیدوارم که بازیکنان روحیه خود را از دست ندهند چون پرسپولیس با پیروزی در دو بازی آینده می‌تواند در لیگ جشن قهرمانی بگیرد و ادامه‌ رقابت‌های لیگ آسیا این شکست را جبران نماید.

پیوس تاکید کرد: شاید بهتر بود برانکو کمی زودتر دست به تعویض می‌زد تا روند تیمش تغییر کند و البته در این میان من فکر می‌کنم که کریم باقری هم می‌تواند نقش تاثیرگذار و مهمی داشته باشد چون یک کمک مربی در مواقعی که سرمربی  کنار زمین است می‌تواند مشاوره‌های خوبی به او بدهد و البته من بر این باورم که دیگر باید بازیکنان این شکست را فراموش کرده و به آینده فکر کنند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول همچنین درمورد اظهارنظر معنادار طارمی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت‌: او بهتر است سرش به کار خودش باشد و به فکر انجام بازی‌های خوب برای تیم الغرافه باشد. بازیکنی که از پرسپولیس رفته دیگر حق ندارد درباره این تیم صحبت کند. به جای حرف‌های معنادار و حاشیه‌ای بهتر است تمرکزش روی بازی خودش باشد.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false