پیشکسوت پرسپولیس: دربی را دو بر یک می‌بریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سپهر حیدری درمورد دربی ۸۵ پایتخت اظهار کرد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. امیدوارم در این دربی هر دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه دهند و هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

بر اساس این خبر، کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: به هر حال استقلال تنها مدت کوتاهی است که سرمربی‌اش را عوض کرده و فکر می‌کنم حضور شفر شوک مثبتی به استقلال بوده چون این تیم در بازی‌های اخیر عملکرد نسبتا بهتری داشت و در چنین بازی‌هایی شرایط روحی و روانی می‌تواند برای تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

حیدری تاکید کرد: برانکو پرسپولیس را به شرایط خوبی رسانده و خود از حساسیت این بازی مطلع است و امیدوارم اوضاع به نحوی رقم بخورد که پرسپولیس در دربی برنده شود.  این مشکلی که برای طارمی به وجود آمد تاثیر منفی در تیم برانکو داشت چون وقتی برنامه‌های تیم‌تان را روی یک بازیکن می‌بندید معادلات به هم می‌ریزد.

این مقام مسئول گفت: برانکو رفته رفته پرسپولیس را پس از بازی با الهلال دوباره ریکاوری کرد و به اعتقاد من برگ برنده پرسپولیس در دربی خود برانکو است.  من اسم بازیکنی را نمی‌خواهم بیاورم اما همین موضوع شب زنده‌داری‌ها و قلیان حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرده و فردی که این کار را کرده با آبروی پرسپولیس و ۴۰ میلیون هوادار بازی کرده و این موضوع اصلا پسندیده نیست.

به گزارش جامعه خبر، حیدری در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی عنوان کرد که پرسپولیس با نتیجه دو بر یک و با گلزنی علیپور و منشا برنده دربی می شود.

میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false