پیرمرد آلمانی از دست شاگردانش عصبانی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، استقلالی‌ها تاکنون در ۱۳ بازی در لیگ و جام حذفی به میدان رفتند و ۶ پنالتی به حریفانشان دادند و تلاش‌های شفر هم برای رفع این مشکل تیمش ظاهرا موفق نبوده و در نیمه دوم بازی استقلال در مقابل منتخب کیش در دقیقه ۷۵ مدافع استقلال مرتکب خطای پنالتی شد که مناری‌زاده از روی نقطه پنالتی به استقلال گل زد.

بر اساس این خبر، استقلال تا بدین جای فصل از خطاهای بی‌مورد مدافعانش حسابی اذیت شده و به نظر شفر باید در فرصت باقیمانده تا آغاز لیگ این مشکل را حل کند.  این تیم در بازی‌های مقابل نفت و سایپا و پرسپولیس با همان پنالتی باخت و ۹امتیاز را اینطور از دست داد.

مدافعان و دروازه‌بانان استقلال سراسیمه عمل کردند و این فرصت را در اختیار مهاجمان حریف قرار می‌دهند که به راحتی در منطقه ۱۸ از استقلالی‌ها پنالتی بگیرند.

به گزارش جامعه خبر، ‌ شفر سرمربی آلمانی استقلال که تا حدودی به مشکلات این تیم واقف شده می‌داند که یکی از این مشکلات شتابزدگی بازیکنان استقلال است که نمی‌توانند تصمیم گیری کنند و بی جهت حریفان را صاحب فرصت طلایی می‌کنند و این مربی هنوز نتوانسته این مشکل را حل کند و استقلالی‌ها حتی در بازی‌های تدارکاتی هم پنالتی به حریفان می‌دهند.

پارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false