پنجاه سال طول می‌کشد تا یک «موسوی» دیگر به تیم‌ملی بیاید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مصطفی کارخانه درمورد پیروزی تیم بانک سرمایه برابر هاوش گنبد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال و صعود به نیمه نهایی اظهار کرد: خوشبختانه دو بازی برابر هاوش را به پیروزی رسیدیم و با عملکرد فنی قابل قبول و کار تیمی هماهنگ در هر دو بازی با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم.

بر اساس این خبر، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در مورد بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم پیکان گفت: پس از فرصت یک هفته که داریم تمام تمرکزمان در وهله اول بر روی نقاط قوت خودمان و در مرحله دوم پوشش نقاط ضعف است. بازی با پیکان آن هم در نیمه نهایی کاملا شرایط متفاوتی دارد و باید با یک روحیه مضاعف بازی کنیم. در حالی که در شرایط ذهنی و روحی خوبی باشیم قطعا می‌توانیم برابر پیکان پیروز شویم چون در فرصت یک هفته‌ای نمی‌توان توان فنی یک بازیکن را بالا برد. در موفقیت یک تیم علاوه بر بازیکنان، کادر فنی و خود باشگاه نقش بسیار زیادی دارند. هدف بانک سرمایه قهرمانی است و در حالی که پیکان را ببریم با افتخار می‌گوییم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا را شکست دادیم.

به گزارش جامعه خبر، کارخانه در پایان درمورد اخبار و حواشی منتشر شده توسط برخی افراد منتسب به روابط عمومی باشگاه بانک سرمایه مبنی بر احتمال خداحافظی محمد موسوی به دلیل مصدومیت‌هایش تاکید کرد: اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و موسوی نمونه و استثناست و پنجاه سال دیگر از والیبال ایران باید بگذرد تا یک نفر دیگر مانند موسوی داشته باشیم.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false