پاسخ باشگاه «استقلال» به ادعای سعودی‌ها - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، باشگاه فوتبال الهلال عربستان در برنامه بازی‌های خود اعلام کرد: محل میزبانی تیم استقلال از آنها در بازی رفت لیگ آسیا ورزشگاه السیب مسقط پایتخت عمان می شود.

بر اساس این خبر، باشگاه استقلال در ابتدا کشورهای ترکمنستان و ازبکستان را به‌عنوان میزبان پیشنهاد داد اما وقتی AFC اعلام کرد که تیم‌های عربستانی باید در کشور قطر بازی کنند این باشگاه دوحه قطر را جایگزین دو کشور مذکور کرد پیشنهادی که منطقی است چون استقلال یک هفته پیش از بازی با الهلال عربستان باید در قطر به مصاف الریان برود و بهتر بود بدون اینکه جابه‌جا شود در همین کشور از الهلال عربستان هم میزبانی کند. با این حال باشگاه عربستانی در برنامه‌های خود اشاره کرده که آبی‌پوشان در مسقط پذیرای آنها می شوند.

مسئولان باشگاه استقلال که نمی‌خواهند در عمان با الهلال دیدار کنند از روابط بین‌الملل این باشگاه خواستند از طریق فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری نمایند و حتی از فدراسیون فوتبال خواستند به ادعای باشگاه عربستانی مبنی بر بازی با آبی‌پوشان در عمان واکنش نشان دهند.

به گزارش جامعه خبر، فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده که چون AFC رسماً چیزی اعلام نکرده نمی‌توانند شکایت یا اقدام دیگری کنند اما در حالی که چنین چیزی اعلام شود پیگیر می شود و لازم به یادآوری است که فدراسیون فوتبال هم از اینکه مسقط به‌عنوان میزبان استقلال از تیم الهلال عربستان اعلام شده تعجب کرده است.

فردا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false