وزیر آموزش و پرورش: پاداش بازنشستگان به زودی پرداخت می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بطحایی با اشاره به آماری از تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جاری گفت: بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز  روز گذشته راهی مدرسه شدند. از سال ۹۲-۹۱ تعداد دانش آموزان رو به افزایش است که امسال نیز ۲درصد افزایش دانش آموز داشته‌ایم.

بطحایی در ادامه درباره افراد بازمانده از تحصیل گفت: اولویت اول این است که تمام کودکان لازم التحصیل در دوره ابتدایی پوشش داده شوند. در سال تحصیلی گذشته حتی در برخی استان هایی که افراد بازمانده از تحصیل بیشتری داشتند مثل زاهدان از طریق خانه به خانه اطلاعاتشان را به دست آوردیم. تلاش هم بر این است که به عدد ۱۰۰ برسیم.

وی افزود: آموزش نیروی انسانی در مواقع مواجهه با خطر هم در دستور کار است.

وی در ادامه درباره سند تحول بنیادین گفت: گام های اولیه این سند برداشته شده، اما پیشرفت های لازم را نداشته و این پیشرفت متوازن در همه زیرنظام ها نبوده است. سند تحول در هر ۶ نظام که پیش بینی شده، متناسب با امکانات و مقدورات اجرا خواهد شد.

وی افزود: مدرسه‌ای که در سند تحول به عنوان تراز جمهوری اسلامی لحاظ شده، مدرسه‌ای است که استاندارد های لازم برای آموزش را داشته باشد.

وی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی همزمان با آغاز سال تحصیلی، درباره نظام هماهنگ پرداخت حقوق هم گفت: از هفته آینده پیش نویس‌ها به مجلس ارائه و نتایج اعلام خواهد شد. همچنین پاداش بازنشستگان هم به زودی و به تدریج پرداخت می شود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false