نشست کمیسیون قضایی مجلس با رئیس سازمان تعزیرات درباره بازار ارز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یحیی کمالی‌ پور نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای ساماندهی وضعیت بازار ارز و گرانی‌های اخیر، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است نشست ویژه کمیسیون قضایی مجلس برای بررسی گرانی‌های اخیر در کالاهای اساسی و نوسانات در بازار ارز و سکه برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است نشست ویژه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره گرانی ارز و نابسامانی در قیمت کالاهای اساسی در جلسه روز یکشنبه آینده (دهم‌تیر) با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان بازرسی کلکشور و نمایندگانی از دستگاه‌های نظارتی در این کمیسیون برگزار شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون قضایی مجلس، گزارشی از چگونگی برخورد با متخلفان در ایجاد نابسامانی بازار ارز و گرانی‌های اخیر از سوی دستگاه‌های نظارتی به اعضای کمیسیون ارائه می‌شود.

کمالی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون قضایی مجلس برای بررسی مسائل ارزی کشور به طور مستمر ادامه دارد و در نهایت گزارش جامعی در این باره تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false