نشست کفاشیان با نماینده ویژه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ علی کفاشیان صبح امروز با «پاتریشیا گنزالس» از اسپانیا به عنوان نماینده ویژه فیفا و «لی لی بی» از چین به عنوان نماینده ویژه AFC  نشستی را برگزار و درباره وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان، نظر مثبت فدراسیون درباره برنامه های توسعه ای فوتبال بانوان، تشکیل لیگ مجمتع در رده های سنی زیر ۱۴ و ۱۶ سال فوتسال و فوتبال، برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال در ایران و فستیوال دختران افاغنه توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این نشست علی کفاشیان گزارشی از روند برنامه های آموزشی ارائه کرد و گفت: ایران در مرکز آسیا  جزو کشورهای قدرتمندی است و کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان از ما می خواهند که به فوتبال آنها کمک کنیم و فوتبال منطقه مرکز آسیا را توسعه دهیم. پس نیاز داریم فیفا و ای.اف.سی از ما حمایت کند تا ما نیز بتوانیم به کشورهای منطقه برای رشد و توسعه فوتبال کمک کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از مسئولان فیفا و AFC خواست تا در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات بزرگسالان بانوان را به جای هر ۴ سال یکبار به دو سال یکبار تغییر دهند تا این موضوع انگیزه ای برای تیم های بانوان باشد که مرتبا تیمداری کرده و در این زمینه فعال باشند.

در پایان این نشست نیز مسئولان فیفا و AFC گزارشی را از حضورشان در ایران ارائه کرده و اعلام کردند که امکانات تیم های ملی فوتبال ایران  مطلوب است و مربیان خوبی دارد اما برای ارتقای مربیان و پیشرفت آنها، دوره های آموزشی برای مربیان باید برگزار شود تا بتوان نتایج مطلوبی را به دست آورد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false