مبنای تصمیم‌گیری شورای شهر قانون است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین شهردار تهران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را اسلام‌شناسی انقلابی و دلبسته به مردم خواند و اظهار کرد: ایشان معلم صبر و تحمل و عشق به ملت و آبادانی ایران بود.  حضور پرشور و معنادار مردم در انتخابات خستین پاسخ به امید نشاط و رأی مردم وحدت در دولت، مجلس و شوراهای شهر است.  حضور شهردار متخصص و با تجربه‌ای که با اتفاق آراء برگزیده شده، مزیت شورا و شهر تهران است.

بر اساس این خبر، رئیس جمهور گفت: شوراها و شهرداری‌ها با همفکری و یاری دولت باید به این سمت حرکت کنند و معماری قدیمی تهران از مهم‌ترین عناصر جذاب پایتخت محسوب می شود و علاوه بر آن می‌توان فضاهای مناسب گردشگری را توسعه داد و به سمتی حرکت کرد که تهران به جای ساکنان دائمی ساکنان موقت جذاب‌تر باشد.

روحانی همچنین بر حفظ محیط زیست و بویژه حراست از باغ‌های باقیمانده و توسعه فضای سبز معماری و شهرسازی بر اصول علمی و الگوهای بومی، نشاط اجتماعی، همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای کنترل آلودگی هوا، توسعه خطوط ریلی شهری و حمل و نقل عمومی را مهم خواند و تاکید کرد: آبروی کشور در گرو مبارزه قاطعانه و غیرگزینشی در دستگاه‌های عمومی و اجرایی علیه فساد است.  همه قوا نهادها و دستگاه‌ها موظفند در مسیر استحکام و تقویت قانون اساسی در ارتباط با حقوق مردم حرکت نمایند. در انجام وظیفه قانونی وعده و برنامه‌هایی که به مردم دادم هرگز تردید و عقب‌نشینی نکرده و نمی کنم.

مسجد جامعی با ارائه گزارشی از اقدامات شورای شهر تهران در زمینه ضرورت مدیریت واحد شهری و طی سریع‌تر مراحل تدوین لایحه آن راهکارهای تأمین منابع مالی پایدار، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، رعایت قواعد شهرسازی، ضرورت توجه به فضای سبز و محیط زیست، مقابله با آلودگی هوا، کاهش ترافیک و خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان مواردی را مطرح کردند.

به گزارش جامعه خبر، اعضای شورای اسلامی شهر تهران حمایت هر چه بیشتر دولت در تدوین لوایح و ساز و کارهای قانونی در جهت مدیریت یکپارچه‌ شهری را درخواست نمودند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false