«لشکر زنان فرهیخته بیکار» در راه تصدی وزارتخانه‌های دولت آینده - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه، معصومه آقاپور با بیان اینکه فراکسیون زنان در ۴ کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین الملل فعالیت می کند، افزود: کارگروه اقتصادی قرار است حلقه اقتصادی بین زنان، اقتصاد و جامعه باشد.

وی از دیدار با رئیس جمهور و مذاکره در خصوص استفاده از زنان در بدنه دولت خبر داد و تاکید کرد: این هفته در دیدار با رئیس جمهور، از وی خواستم از زنان تحصییل کرده با پتانسیل بالا دکه در جامعه ما بسیار زیاد هستند، در دولت استفاده شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: زنان قرار نیست جای کسی را اشغال کنند بلکه باید زنان به عنوان افراد متخصص در پیشبرد اهداف کشور موثر واقع شوند.

آقاپور با بیان اینکه «گروه زنان فرهیخته بیکار» در حوزه های مختلف آماده خدمت به کشور هستند، گفت: استفاده از زنان در شاخه های مدیریتی به ویژه در حوزه اقتصاد بسیار مهم است و از رئیس جمهور خواسته ایم در دولت بعد به خصوص در رده وزارت از این زنان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: زنان کشور ما در همه عرصه ها و به طور خاص در زمینه اقتصاد پتانسیل بسیار بالایی حتی تا سطوح وزارت دارند و معتقدیم استفاده از زنان در رده های مدیریتی بالا حتی به صورت نمادین می تواند آثار مثبتی در رشد اشتغال زنان داشته باشد. انتصاب‌های جدید زنان در دولت هم نتیجه تلاش فراکسیون زنان در مجلس است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false