قیمت انواع میوه و تره‌بار اعلام شد/چاقاله کیلویی 200 هزار تومان! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهاجران گفت:قیمت هر کیلو پرتقال وارداتی قاچاق در میادین میوه‌ و ‌تره‌بار به کیلویی ۸ هزار تومان رسیده است که این قیمت در واحدهای صنفی در رنج ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد، هر کیلو پرتقال تامسون جنوب نیز ۸ هزار تومان، پرتقال والنسیا ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال شمال آبدار بین ۴ هزار تا ۵ هزار تومان و کم آب بین کیلویی هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به وجود تقاضا برای خرید پرتقال تا اواسط سال جاری تصریح کرد: تقاضا برای خرید پرتقال تا نیمه سال همچنان ادامه دارد و با این وجود تولید داخل با توجه به آسیب دیدن در فصل سرما تا اردیبهشت ماه کفایت تقاضا را می‌کند و سپس از طریق میوه قاچاق نیاز بازار تامین می شود.

براساس اخبار روز،   وی در توضیح قیمت سایر میوه‌ها در میادین میوه‌ و تره‌بار اظهار کرد: قیمت هر کیلو سیب سفید ۵ هزار تا ۷ هزار تومان و هر کیلو سیب قرمز به ۶ هزار تا ۷ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو موز ۵ هزار و ۲۰۰ تومان تا کیلویی ۶ هزار و ۷۰۰ تا ۸ هزار تومان در میادین میوه‌ و تره‌بار رسیده که بعضا شاهد فروش این میوه تا کیلویی ۱۲ هزار تومان در واحدهای صنفی درسطح شهر بودیم و در حال حاضر نیز قیمت هر کیلو موز به ۴ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار رسیده است.

مهاجران درتوضیح قیمت سایر میوه‌های گفت: قیمت هر کیلو خیار گلخانه‌ای بدون تغییر بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو خیار بوته‌ای بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ به علاوه قیمت هر کیلو گوجه فرنگی از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در ایام نوروز کاهش و به ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو کیوی درشت بین ۵ هزار تا ۶ هزار تومان و کیوی ریز بین ۳ هزار تا ۴ هزارو ۵۰۰ تومان است. هر کیلو سیب‌زمینی بعد از افزایش قیمت تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در ایام عید به کیلویی یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلو پیاز بدون تغییر بین ۶۰۰ تا یک هزار تومان است.

به گزارش جامعه خبر : رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در خصوص قیمت انواع نوبرانه در بازار گفت: قیمت چاقاله نوبرانه بوشهر کیلویی ۲۰۰ هزار تومان رسیده که این قیمت با توجه به بار رسیدن چاقاله در ساوه، قم، گرمسار و عراقی کاهش یافته و چاقاله داخلی کیلویی ۵۰ هزار تومان و عراقی به کیلویی ۲۵ هزار تومان رسیده است. و  قیمت هر کیلو توت فرنگی گلخانه‌ای کرجی در میادین میوه و تره‌بار بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان و توت فرنگی جیرفتی بین ۴ هزار تا ۶ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false