قدردانی رهبر انقلاب از تلاش‌های ستاد دیه/ ۲ هزار زندانی آزاد شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مردم ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان میزبان برگزاری بیش از ۳۰۰ همایش گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری بودند و با جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریالی زمینه آزادی ۲ هزار زندانی را فراهم کردند.

بر اساس این خبر، آیت الله خامنه‌ای در خطبه‌ نماز عید فطر فرمود: روزه‌داری در روزهای گرم، حضور جوانان در محافل قرآنی، برپایی افطاری در مساجد، تأمین هزینه‌های درمان نیازمندان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از نشانه‌های فضای معنوی در این ماه است و باید قدر این ذخایر معنوی را دانست.

ایشان گفتند: مردم در آزادی زندانیانی که جرایم غیرعمد داشتند کمک‌های بسیاری کردند و این کارها انجام گرفت. ماه رمضانی که با این خصوصیات طی شود به معنای واقعی کلمه ماه رمضان مبارکی است.

علاوه بر حمایت‌های معنوی ایشان هرساله چند روز پیش از برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه کشور با بذل کمک‌‌های ارزشمندشان چراغ این آیین سنتی را روشن می کنند. امسال هم با اهدای مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان آغاز سی‌امین آیین گلریزان ستاد مرکز شدند.

به گزارش جامعه خبر، ستاد دیه به عنوان تنها متولی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از بدو تاسیس در سال ۶۹ با کمک‌های مردم ۱۰۵ هزار زندانی نیازمند و آبرومند را آزاد کرده است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false