فیلم| فساد در هلال احمر را مخفی می کنند| رد پای حسین فریدون در جمعیت هلال احمر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| فساد در هلال احمر را مخفی می کنند| رد پای حسین فریدون در جمعیت هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده داوطلب و عضو تیم اتاق فکر سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: نباید شک کرد که رد پای حسین فریدون در این وانفسا دیده نشود. اینکه شورای عالی هلال احمر یک مرتبه از خواب ناز بیدار شوند که ای بابا فسادی رخ داده باور احمقانه ای است چون قطعا آنها از روز اول با این علم دور میز نشستند و تصمیم گیری کردند. جالب اینکه در دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمعیت هلال احمر یعنی ابوالحسن فقیه را بچه ای بی تجربه عنوان کردند اما خبری از فساد نبود و هرچه شخم زدند چیزی پیدا نکردند. اخراج ها و بایکوت های برخی مدیران هم در نوع خودش قابل تامل بود.

آقایان تازه به دوران رسیده با دیگ حلیمی روبرو شدند که بی حساب و کتاب بود. گفتند خب عجب جای خوبی هستیم. بالگرد و سگ و سوله و تجهیزات همراه با کلی امکانات سفر به دور دنیا و کارخانه و بیمارستان داریم که برای خودش کشوری است و چقدر می شود خورد و برد … و بالاخره خوردند.

دنیا به هلال احمر ایران طور دیگری نگاه می کرد و در جامعه بین المللی کرسی داشت و این اخبار قطعا جایگاه ایران را تخریب می کند. البته هنوز آقایان بازرسان به سراغ برخی کارخانه های هلال احمر نرفتند و الا سرنخ های بیشتری به دست می آوردند.

دکتر پیوندی قطعا باید محاکمه شود و ایضا اعضای شورایعالی هلال احمر هم باید در دادگاه پاسخگوی فساد و آبروریزی در جمعیت هلال احمر که با اعتبار زیاد بین المللی تحویل دولت یازدهم و دوازدهم شد باشند.

البته نباید از بی تجربگی و تیم کودکانه روابط عمومی هلال احمر ایران غافل بود چون هر فسادی رخ داده پای روابط عمومی بعنوان مطلع در میان است. روابط عمومی ستون و مرکز اخبار و اطلاعات یک سازمان محسوب می شود و سکوت آنها قابل تامل خواهد بود. در کنار آن متعجب از حراست جمعیت هستم.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false