فیلم «سرو بی نشان» با موضوع ۳ نقاش معاصر در فروشگاه های فرهنگی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، این مجموعه به نام «سرو بی نشان» شامل ۳ فیلم با نام های «بی مکان بی زمان»، «من یک نشانه ام» و «سروم» به کارگردانی میثم شاه بابایی به زندگی ۳ نفر از نقاشان معاصر پرداخته است.

فیلم«بی مکان بی زمان» نگاهی کوتاه به آثار اکبر نیکان پور تصویرگر معاصر دارد. در این فیلم که گویندگی متن آن را امین تارخ  به عهده گرفته است، مرتضی هدایی به عنوان مدیر تصویربرداری، کیوان جهانشاهی به عنوان تدوینگر و صداگذار  حضور دارند.

در فیلم «من یک نشانه ام» که به آثار احمد نصراللهی نقاش برجسته می پردازد، زیبا بروفه به عنوان گوینده گفتار متن، مرتضی پورصمدی به عنوان مدیرتصویربرداری، مهدی صالح کرمانی به عنوان صدابردار، مانی هاشمیان به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، آنکیدودارش به عنوان آهنگساز، شاه بابایی را همراهی کردند.

در سومین فیلم از این مجموعه بنام «سروم » نگاه و برداشتی آزاد به تابلوی (ایرانویچ) اثر حسین محجوبی (نقاش و طراح فضای سبز) دارد. مجید گرجیان به عنوان مدیر تصویربرداری، فرخ نعمتی و صنم صالحی به عنوان گویندگان گفتار متن حضور دارند.

قطعات موسیقی فیلم «سروم» از آثار حسین علیزاده انتخاب شده است و حسین عرب زاده قطعه «سرو بی نشان» را برای این مجموعه خوانده است.

شاه بابایی با نزدیک شدن به حال و هوای سه نفر از مطرح ترین نقاشان معاصر ایران، به ابعادی از آثار این هنرمندان پرداخته است.

بر اساس این گزارش، فیلم «من یک نشانه ام »نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری از چهاردهمین جشن خانه سینما و برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره تجمسمی فجر شده است.

همچنین فیلم «بی مکان بی زمان» جایزه بهترین تصویربرداری از ششمسن جشنواره تجسمی فجر را بدست آورده است.

مجموعه «سرو بی نشان» در قالب یک بسته نفیس در فروشگاه های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شده است.

فارس

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false