فراخوان توسعه اپراتور ترمینال ۲ شهید رجایی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، محمد سعیدنژاد با اشاره به اینکه اولین کشتی مسافری بین‌المللی روز گذشته وارد بندر چابهار شد، اظهار داشت: این کشتی از بندر مسقط عمان وارد ایران شد که به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه مسافر میان دو کشور جابجا خواهد کرد. 

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برنامه بعدی برقراری حمل و نقل دریایی با بندر کراچی پاکستان است عنوان کرد: ترمینال مسافری بندر چابهار با ظرفیت حداکثر 600 نفر روز گذشته افتتاح شد و اکنون ظرفیت کشتی مسافری 210 نفر است که قابلیت حمل خودرو نیز دارد. 

سعیدنژاد با اشاره به اینکه فراخوان اپراتور ترمینال 2 بندر شهید رجایی انجام شده است تصریح کرد: در بندر شهید رجایی 3 فراخوان صورت گرفته و تایید فنی و مالی کار انجام گرفته؛ همچنین در ترمینال 3 ، دو برنامه موازی دنبال می‌کنیم که یکی ساخت اسکله از منابع سازمان بنادر انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

به گفته وی،این سرمایه‌گذاری بالغ بر 300 میلیون دلار و همین میزان سهم سرمایه‌گذار خارجی است. 

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی هرمزگان سومین پروژه مربوط به احداث اسکله نفتی برای انتقال فراورده‌های نفتی و میعانات گازی و پتروشیمی از جمله پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صورت آزمایشی انجام خواهد شد و دارای سه ظرفیت است. 

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false