سلطانی فر: متعهد می شوم خادمی لایق و مدافع حقوق ورزش باشم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ مسعود سلطانی فر در پیام خود آورده است:

فرصتی بی بدیل برای اینجانب به عنوان فرزند انقلاب و امام در دیدار و ملاقات با نمایندگان مردم شریف ایران فراهم شد تا پس از عنایت جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور که برای بار سوم در این 3 سال به من اعتماد کرد و سکان سنگین وزارت ورزش و جوانان را به دست من سپرد به عنوان وزیر پیشنهادی دولت تدبیر وامید با حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس از نزدیک با نظرهای ارزشمند و دیدگاه‌های عالمانه و دغدغه‌های خالصانه منتخبان مردم سربلند و پر افتخار ایران، به خصوص جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس و هیات رئیسه آشنا شوم.

رای بالای اعتماد شما که به فرموده رهبر معظم انقلاب «مجلس یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است»  بر اطمینان قلبی من افزود که مجموعه ارزشمند ورزش و جوانان کشورم از پشتوانه‌ای مستحکم و پر فضلیت ، بهره‌مند است.

در لحظات آغاز کار و پذیرش این مسئولیت بزرگ برخود فرض می‌دانم که از توجه و همراهی و حمایت اساتید و متخصصان، دانشگاهیان، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و حسن ظن نمایندگان و حتی مخالفان محترم تشکر و قدردانی کنم.

متعهد می شوم در مقام  وزیر ورزش و جوانان ، خادمی لایق و مدافع حقوق این بخش مهم و موثر از جامعه باشم و با خدمت و تلاش بیشتر در بخشهای ستادی و استانی و فدراسیون ها، کام مردم عزیز با موفقیت های بیشتر و بزرگتر در میادین جهانی و المپیکی شیرین شود.

امید دارم با استعانت از الطاف بیکران الهی و همراهی و همدلی جامعه بزرگ ورزش و جوان ، توفیق ادای امانت، ایفای مسئولیت و وفای به عهد فراهم گردد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false