سلبریتی‌هایی که کمپین «پشیمانم» را راه‌اندازی کردند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، باید از سلبریتی‌هایی که کمپین «پشیمانم» را در شبکه‌های اجتماعی راه انداختند بپرسیم که خودشان چقدر مفهوم «پشیمانی» را در زندگی راه دادند و آن را بکار بردند.

مثلاً آقای علی کریمی از زمانی که تمرینات فوتبال را آغاز کرد تا روزی که به دلیل مهارت‌های حیرت‌آور لقب «جادوگر» گرفت و لباس تیم‌ملی بر تن کرد و در میادین جهانی افتخارآفرینی کرد چقدر این موفقیت خودش را مدیون «پشیمانی» است؟

او چند بار در کنار زمین بازی ایساد و بازی‌اش ندادند و دوباره آمد و از تلاش کردن «پشیمان» نشد؟ ‌ چند بار تنه خورد و بر زمین افتاد و زخمی شد و از درد به خودش پیچید٬ اما «پشیمان» نشد؟ چند بار پاهایش دیگر قوت حرکت نداشت و زانوهایش می‌لرزید و پهلویش ‌گرفت و تاب ادامه دادن نداشت اما «پشیمان» نشد؟ ‌ چند بار مربی بر سرش فریاد زد؟ ‌ چند بار به توانایی‌های خودش شک کرد و آرزوهایش را زیر سوال برد اما «پشیمان» نشد؟

سلبریتی‌های محترم اهداف ملت ایران از آرزوهای شخصی شما کوچک‌تر نیست. شما که موفقیت‌های خود را با پرهیز و گریز از «پشیمانی»‌ کسب کردید این «زهر» را به عنوان «دارو» برای ملت تجویز نکنید.

به گزارش جامعه خبر، مسیر اهدف مردم هم بالا و پایین دارد. مردم نقد می‌کنند انتقاد می‌کنند اعتراض می‌کنند گفت‌وگو می‌کنند راه حل می‌یابند استقامت می‌ورزند اصلاح‌ می‌کنند اما «پشیمان» نمی‌شوند.

پارس نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false